Alla inlägg den 9 mars 2010

Av bfalk - 9 mars 2010 20:45

"Jag knullar allt som rör sig. Om det inte rör sig hittar vi på en lösning."
                                              /Gene Simmons


Av bfalk - 9 mars 2010 18:00

  

Jag hade faktiskt hopp om att jag skulle må bra idag, vilket jag även gjorde. Höfterna börjar ge med sig men jag tror jag har proppat i mig alldeles för mycket voltaren/ibumentin dom senaste dagarna, mår så satans illa och är dyngtrött. Vafan äre mäme? Jag skulle behöva uppåttjack eller nått, nått som gör mig hyper som jag brukar vara.

Inte fick jag något svar på varför män är som dom är. Insåg att jag får lägga det åt sidan ett tag. Inatt insåg jag att min vän Robin är jätte lik Travis Barker. Sjukt. Jag vill oxå vara lik nån snygg jävel. Jag tror jag är kär i Mr. Barker igen, hade en tid då jag ville vara kär i snygga människor.

Jag har inte mycket att berätta mina vänner, imorn tror jag att jag ska kolla på Alice i Underlandet. Och så var det med det.

PUSS.



Av bfalk - 9 mars 2010 16:56

Vill dela med mig av en väldigt bra låt, den kommer alltid vara väldigt bra. Fattar inte hur dom kan låta så mycket och endast vara två pers.. Dagens gåta.




Av bfalk - 9 mars 2010 12:30

Nu ska jag iväg och dejta min käre arbetskamrat och vän, Ante. Det ska bli spännande.

Jag känner mig väldigt irriterad på killar idag, jag vettetusan varför. Eller killar, män skulle väll morsan kalla det. Jag ska fråga mr. A varför inte killar är riktigt funtade som oss, som mig.

Så den frågan för idag lyder: Är alla idioter eller är det bara jag som är ett retard? (och jag vet att ni tror på det förstnämnda).

Jag återkommer kanske med ett svar senare. Jag får en förnimmelse att detta kan spåra ur och vi sitter bara och försvarar våra kön.


  

En kväll på krogen med Andreas!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards