Alla inlägg den 6 september 2007

Av bfalk - 6 september 2007 15:20

nu har jag blivit jätte förkyld, väldigt drygt.

men jag ringde mama idag och sa att hon måste köpa nässpray,hihi.

--

ja igår så gjorde inte jag och matte så mycket, både är lite nere av förkylning.

vi var på ica och köpte sallad,dressing och en mjölk sen när vi kom hem så fixade älskling mat, det var jätte gott! men det är det alltid när matte gör maten!:D

sen låg vi i soffan och kollade på 50 first dates (jaa, jag älskar den!), sen såg jag på top model sen la vi oss i sängen och kollade på Heroes, det var helt okej, jag vill oxå kunna göra illa mig utan att dö  ^^

sen toksomnade vi, jag sov heeela natten till klockan ringde,

vi fick stressa som faen innan bussen gick, men vi hann iaf.


första lektionen var idrott, lite jobbigt eftersom jag hade ont i halsen. men jag kämpade, det gjorde inte ella och linnèa, tjockisarna!

dagen har varit helt okej, det roligaste var när ella somnade på psykologin, edin tog på hennes hår och så trodde hon att det var jag så jag fick världens smäll, tokmaja!


jag fick sluta 14.10 idag, så jag GICK hem, nu börjar oroa mig att jag kanske inte skulle ha gjort det, kanske blir ännu mer förkyld. menmen. 

har just ätit mackor och druckit festis, gotti.

ska väll snart plugga lite, har ju prov imorn, pallar verkligen inte men jag måste ju.

men sen efter skolan ska jag få presenter:D iiih, jag längtar efter bål och massa gott som mama köpt.

fick även champagne av mattes mor igår, som jag ska ha tills imorn eller lördag. sjyrre!

ikväll kommer älskling och pussas lite, så han får säga grattis till mig imorn, sötisendå!<3 

take care!/bella 

Kayne West - Stronger
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards