Alla inlägg den 25 september 2007

Av bfalk - 25 september 2007 21:39

ojoj, nu har jag gjort det!

men gud så nervös jag var, mina händer var IS kalla och hela min kropp skakade tror jag, haha!

stjärnorna på handlederna gjorde så himla ont men resten var okej.

när det läkt och så ska jag tillbaka och fylla i dom:)

jag är nöjd, äntligen har jag fått dom!


tydligen så hade inte mamma fattat att jag skulle göra båda armarna, så hon vart lite paff. men hon tyckte det var tufft och det tyckte bror min med, deras åsikter betyder mycket för mig! om andra tycker nått annat, fine. det är inte deras armar endå:)

och ella var så snäll, hon fick mig att andas bättre och inte tänka så mycket på smärtan, tack gumman!<3


nej, nu ska jag duscha sen ska jag soooova!

puss/bella

min tatuering, uppsvullen och med massa salva på

Av bfalk - 25 september 2007 10:45

matchen igår var inte den bästa,

1-1 blev det bara, helt kasst. men i slutet såg man att det var derby iaf!

men jag tror att det var sån press på båda lagen så att dom blev så nervösa, men AIK höll i matchen iaf, och rubarth fick komma in på plan då blev jag glad:)

hellre 1 poäng än 3 poäng till djurgårn,


ja igår kväll ringde ella mig och sa att jag ska tatuera mig idag kl 5, är redan jätte nerövs. jag tillåmed drömde om det inatt, haha!

men jag hoppas på att det inte gör för ont, så man ger upp och har typ enhalv stjärna på armen! hah, snyggt.


snart ska jag äta lunch sen ska jag vandra till ica där jag ska ta bussen till skolaan, har nog bara lätta lektioner idag. fast jag har matte sista timmen, usha. 

även att jag och ella måste käka "middag" på skolan idag, eftersom vi ska iväg halv fem ^^


skriver mer ikväll, förhoppningsvis så kan jag skriva!

puss/bella

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards