Alla inlägg den 18 september 2007

Av bfalk - 18 september 2007 18:19

idag när jag vaknade kände jag mig sjuk, jag mådde illa och var yr i huvudet (mer än vanligt alltså). men jag tog mig upp iaf, när jag kom till skolan var jag mega trött och irriterad men det blev bättre sen.

jag och ella försökte ta reda på hur man kommer ner om man är på andra våningen av skolan och är rullstolsbunden vid en brand. man får inte använda hissarna, så antagligen får man bära personen? helt sjuuuukt!

men vi hade kul med rullstolen iaf, haha!

vi har inte gjort så mycket i skolan idag,

jag fick gå till skolsystern för jag har fått nått konstigt på armen, det svider som attans! fick nån salva, så det känns inte lika mycket nu. hoppas det inte blir värre iaf.


efter 3 nångång gick jag från skolan för jag pallade inte matten, tog bussen in till stan med behnood.

sen träffade jag matte en snabbis och sen åkte jag hem.

har just fixat klart svenskan som vi ska ha redovisning på, suck! men om man vill ha godkänt måste man ju göra det.


nu ska jag äta lite lasagne sen ska jag kolla på kyle xy och desperate housewives och ligga i sängen och lata mig!

PUSS!/bella

bild på mig från i lördags, fräsch och fin:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards