Alla inlägg den 4 februari 2008

Av bfalk - 4 februari 2008 21:29


Host, host, host! Ibland tror jag att jag ska spy för jag hostar som en gnu. Jag hoppas det går över snart, vill inte att det ska bli som förra gången; då hade jag hosta i typ 3 veckor. Det var icke kul.

Jag var värsta nöjd för att jag fick sova till 5 imorse, haha. Jävla Ceasar kom in i rummet och tok skrek så jag fick gå upp och släppa ut han = börja hosta. Så jag hostade till 8 typ, hann sova till 10. Då gav jag upp och gick upp. Åt lite fil och kollade på ett gift par, varav mannen valt att göra ett könsbyte. Och frugan är kvar i förhållandet, jag skulle bli tokig om min kille ville bli tjej. Kul lixom.

För ett tag sen så köpte mamma hårfärg så jag tog det i mitt hår, blev alldeles kallsvettig av att anstränga mig ;s

Efter duschen så följde jag med mamma och handlade, jag fick så himla ont i huvet så jag trodde att jag skulle gå under! All världens blixtar kom in och ville kraschlanda just i mitt huvud.

Fick iallafall en bur + matskålar + mat till min rådis. Buren är egentligen till en kanin, så min råtta kommer få värsta utrymme, det är bra! Så imorn kommer mitt nya husdjur att flytta in:) Så himla mys! Har redan kommit på världens bästa namn, jag som aldrig brukar komma på nått.. Men det spar jag tills imorn!


Diggar verkligen dom nya Ica-reklamerna, snyggDaniel är med, hoho.

Snart är det Earl och Scrubs, tänkte kika på det. Får väl se om man får nå mer sömn inatt, man kan ju alltid hoppas!

Och så när jag kommer tillbaka till skolan ska jag prata så mycket och klaga ännu mer, jag har hört att kompisar gillar det ;)

/bella

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards