Alla inlägg den 6 februari 2008

Av bfalk - 6 februari 2008 12:01


Ah, ska snart till sjukhuset igen. Tio i ett för att vara exakt.

Jag hoppas jag får ny medicin, har grymt ont i huvudet idag och så har det runnit i mina ögon hela natten så jag ser knappt nått nu ;s det är bara tur att jag prickar rätt på tangenterna! Haha.

Imorse fick jag världens hostattack, det är ganska läskigt. Får så ont i ryggen av det oxå.

Jag ville trösta mig med Tyrone men han bara sover, tråkråtta.

Jag blir smått nervös av sjukhus, varför vet jag inte, jag gillar inte att vara där bara. Men hoppas allt går bra och att jag får en bra medicin denna gång.


Skriver mer sedan.


/bella


uppt.

Såhär less har jag nog inte varit på ett bra tag.

Mamma skjutsade mig till sjukhuset men hon fick åka tillbaka till jobbet efter ett tag. Alldeles själv fick jag sitta i väntrummet i en timme ungefär, dom hade tydligen glömt skriva upp min tid ;s Jag glodde på massa underligt folk i väntrummet.

När jag fick komma in så undersökte han mina öron, min hals, näsa och så gjorde han nått med mina kinder. Jag trodde seriöst att jag skulle avlida, det gjorde så ont! Han var värsta hårdhänt och otrevlig oxå. Och sen sa han att min inflammation ska läka av sig själv så jag fick ingen medicin.

Jag vart så sjukt ledsen och arg, ska jag behöva gå runt och ha ont ännu längre? Att själv läka kan ju ta skit lång tid! Jag fick inte ens hostmedicin till min jobbiga hosta.

Jag gillar verkligen inte sura läkare, varför valda dom jobbet att jobba med människor?? Han verkade inte ens tro på att jag hade grymt ont heller.

Efter att jag varit där så ringde jag upp mamma, hon sa att jag skulle ta bussen hem men jag gick ja. Det skulle jag nog inte ha gjort, jag var helt slut i kroppen när jag kom hem. Jag ringde min lärare och berättade sen tog jag en ipren och la mig i soffan. Jag kollade lite på "Mr and ms Smith" men somnade efter en timme typ.

Vaknade av att mamma kom hem, hon hade köpt cheesballz, det är såååå gott!


Jag har inte gjort så mycket ikväll, klagat över min trasiga rygg och kollat på Sveriges träningsmatch.

Ska nog kolla på CSI snart.

Även att Tyrone börjar bli liiite mer tam, han klättrade på mina ben idag. Sweet.


puss and good'night

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards