Alla inlägg den 4 juni 2008

Av bfalk - 4 juni 2008 20:31

I really love you baby
I love what youve got
Lets get together, we can
Get hot
No more tomorrow, baby
Time is today
Girl, I can make you feel
Okay
No place for hidin baby
No place to run
You pull the trigger of my
Love gun, (love gun), love gun
Love gun, (love gun), love gun

--

lalalalaaaaaaaa, fet bra låt! får alltid den på huvudet innan jag ska somna, så jag måste sjunga den (inte högt) tills jag somnar ;p lite små sjukt, men om den sitter så måste man ju få bort den ;o

har just visat mamma KISS videos + videos med bara paul stanley, hon är tok kär i honom! jag är nog lite smyg kär jag oxå, han är väldans bra.

nu sticks det i hela kroppen efter timmar av solning, hoppas jag inte ser ut som en reeeka imorn.

så ni vet: man måste säga 'en halva reka' i sthlm, annars är man fjollig. jag sa så hela tiden, haha, sjukt.

nu har jag inte så mycket att skriva om som ni kanske märker.. tänkte ta en dusch nu och sen kolla på grey's! om inte alla snygga killar var med skulle jag nog ge upp den serien, tycker inte att det händer så mycket intressant längre. men jag är ju motsatsen till kvinnokarl, såååå. vad gör man inte?


simma lugnt!

Av bfalk - 4 juni 2008 15:34



heavens on fire - skit bra!

dessutom så är dom osminkade i videon, det är ganska ballt.

Av bfalk - 4 juni 2008 15:28


idag råkade jag somna om igen! helt sjukt, jag måste vara jätte trött på morgonen. när sommarjobbet börjar får någon komma hem till mig och slita upp mig :)

när jag gick upp så käkade jag lite sen så satte jag mig ute, har suttit ute sen 12 så jag borde ha fått lite färg iallafall! det är så tok varmt ute på vår veranda, man grillas nästan, men det är skönt!

har just börjat tvätta, och det är massa halvnakna karlar som bygger om taken vid tvättstugan. sånt uppskattas :D fast dom där tjocka gubbarna kan ju allt ta på sig tröjan igen.

jag fick mitt schema idag oxå, börjar samma dag som jag slutar i skolan. wierd, måste ringa chifen och säga att jag inte kan börja då ju. sen så fattar jag aldrig nått av scheman, jag kan inte läsa av dom ^^ så mamma måste hjälpa mig idag när hon kommer hem. även att hon nyss kom hem med glass tårta, underbaaart!

gisse har tydligen hittat skor till oss oxå, måste ta och kika på dom någon dag! jag längtar som ett as tills på fredag, grilling och supning med familjen och gisse :] myyyys!


nej, nu ska jag ut en sväng och sen gå till tvättstugan (muehhehe).


puss! 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards