Alla inlägg den 3 januari 2008

Av bfalk - 3 januari 2008 19:05

 det blev inge stan idag, vaknade jätte sent och då orkar man ju inte. och så hade jag ju tvättid kl 3.

det var så drygt att gå fram och tillbaka ett antal gånger ute i snöstormen för att fixa tvätten.. men jag överlevde!

gjorde klart sista kapitlet i psykologin idag oxå, så lite nytta gör man ju. 

måste göra extra uppgiften oxå, men det behöver jag inte skynda med.


har just fått klart för mig att det blir förfest hos mig imorn med massa brudar :* skit skoj ju!

så imorn måste jag ner på stan, lägga in pengar på kontot, köpa groggvirke och sen hem igen. ska ha massa fint så jag måste ha mycket tid på mig. hoppas bara att allt funkar!

mjaaa..

men nu längtar man ju tills imorn, kanske måste fixa nå partymusic? alla skivor som jag bränner till fester försvinner ju hela tiden, så man får göra nya hela tiden ;p

kanske ska göra det nu då, sen måste jag sy upp jeans! dom tar aldrig slut verkar det som.. haha!


PUSS!/bella 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards