Alla inlägg den 3 augusti 2008

hey

Av bfalk - 3 augusti 2008 20:56



 


 Full på öl, full på vin, full på sprit, full i fan  

Av bfalk - 3 augusti 2008 20:48


som alltid så är söndagar sega. jag är alltid seg, vet icke varför.

har inte gjort nått idag, ganska så härligt! så kanske det ska vara när man är ledig? 


jag har kollat på avsnitt av ghost whisperer, failat med mat och suttit här då och då ^^

nu känner jag att jag börjar få ont i halsen :| det är inge vidare!

tycker synd om lillmamma som är ute i bergsåker och fryser <3 hoppas lasse är bra nog så man inte tänker på vädret.

igår såg vi på sommarkrysset, där backyard var. så nu längtar jag ännu mer till på lördag! det ska bli så himla kul, ska shoppa kläder där me :] najs. 


har just bäddat sängen, funderar på att duscha och lägga mig och se film.

imorn jobbar jag kväll, 14-21.30 hua, orka kvällar :( samma på tisdag oxå.

hoppas jag slipper jobba på lördag, då kan jag fixa mig i flera timmar, haha.


hoppas jag kommer upp i normal tid imorn, mama ville luncha med mig. och jag tror jag ska inhandla nått fint.


puss 

Av bfalk - 3 augusti 2008 03:51




nya låten med backyard babies - fuck off and die.

väntat som en galning på videon, här är den.


jag älskar't <3 

Av bfalk - 3 augusti 2008 03:49


favvo låten med söten.



men egentligen söndag ;o men så säger jag inte för då blir jag yr i hjärnan!

 

igår hade jag skit kul! :)

drack massa vin hemma med matte, blev skit pepp på afasi, åkte ner på stan, tog en cider på dallan, betalade in oss på stads, gick och drack vin sen dallan igen, drack ännu mer. vet inte riktigt vad som hände där imellan, haha. bra gjort!

vi gick till stads igen iallafall, fick bitch(ar) på mig. det var skit kul! lekte hiphoppare, blev less när inte afasi gick upp den tiden som var, men vid 1 tiden så kom han. fruktansvärt gullepojke var han! öhm. ja. sen så räcker det där. det var en helt okej konsär :) kommer faktiskt ihåg att matte knäppte kort med mig och han (afasi), han pillade alltså på mig. kom på det imorse, haha.

 

idag var jag inte så rolig, mådde skit när jag vaknade. gick upp och deckade efter en stund i soffan igen. sov i några timmar, sen mådde jag ganska bra när jag vaknade. men har varit helt seg hela kvällen. jag och morsan käka kräftor idag, jag har druckit flera liter cola idag oxå. och ätit chips! det var gott.

vart sugen att se på 'cry baby' nu, såg att den gick på tv. har ju den på film men har inte sett den ;o  

jaja, får se. annars måste jag ju försöka sova.

pratar med robin på msnn, men datorn vill inte vara min vän idag så jag loggas in och ut hela tiden. kanske busringer? hah.


pussgottfolk 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards