Alla inlägg den 18 juni 2009

Av bfalk - 18 juni 2009 22:12


Har aldrig sett det här klippet förut, men jag kan inte låta bli att skratta :D

Tycker karl'n (pojken?) borde pallra sig hit. På momangen.

Av bfalk - 18 juni 2009 22:01


Igår var det onsdag = lillördag! Självklart var jag och Sara på topp inför kvällen, gick hemifrån runt 5 och mötte henne. Handlade på ica sen så gick vi hem till henne och började pimpla. Ja, vi var rund under fötterna när det var dax att åka till stan! Även att Milla kom, det var trevligt, henne har man inte sett på år å dar. Fick skjuts ner till stan, dallan givetvis! Träffade skit mycket folk jag kände där inne. Jag var mest med Ola och co. På natten hamnade jag hos honom oxå, haha. Han pratade med mamma i telefonen och jag drack (som det kändes) flera liter vatten.

Jag och Andreas åkte hem till han, surrade tills jag somnade av allt prat. Vaknade vid 1 idag, då trodde mr att jag hade dött, haha! Ovanligt att folk tror det när jag har varit ute på natten, mamma brukar gå in i rummet och försöka prata med mig (vilket inte fungerar, jag är nog halvdöd endå).

Var där ett bra tag, försökte göra mig obakis. Det funkade rätt så bra. Efter tre så tog jag mig hem iallfall.


Har inte gjort alltför mycket idag. Har duschat, käkat lite och sovit lite. Men nu är jag skit sugen på mat, så funderar på om jag ska ta fram mina cock skillz, nej kock menar jag! Förra gånger jag 'fick för mig' att laga mat så slutade det väldigt illa.. Jag var så sugen på pasta å skinksås, men det blev mer som gröt med skinka i. NEVER AGAIN! Får jag tala om att det var äckligt? Ett plus i kanten sådär.

Nej, ska börja fixa nått å käka nu alltså. Min mage skriker.


Imorn blir det grillning å alkoholtömning (suprise suprise) med familjen och kanske Nisse. Och deras übertrevliga sällskap vid namn Bella!


kram&puss


B: vill du ha pengarna för alkoholen?

M: Nej.. Köp chips för pengarna istället.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards