Alla inlägg den 11 januari 2012

Av bfalk - 11 januari 2012 18:00

Det cirkulerar jätte många bilder om hur en man sitter med en hund på chatroulette. Det här hade väll inte varit så konstigt om det inte vore att det ser ut som Johnny Depp.. 

Nu tvivlar jag ju på att det faktiskt är han, även fast han är är sjukt lik. Men å andra sidan är ju han också en vanlig man och jag skulle faktiskt inte bli förvånad om han skulle få en knäpp och faktiskt sitta där och visa upp sitt fina yttre. 


Men nu undrar jag ju; vem är denna man och hur får jag tag på han?! Svara!



Spola till 4:00 om du vill se Mr.Depp annars så är hela videon så sjukt rolig!

Av bfalk - 11 januari 2012 17:14

Av bfalk - 11 januari 2012 13:45

I hans trädgård faller äpplen idag 
I hans trädgård rasar rosenblad av 
I hans trädgård går kråkor och skrikor och skat 
till hundarna har han ingen mat 


Ingen sjunger blues som Jeffrey Lee Pierce 
Ingen sjunger blues som Jeffrey Lee 
Hans röst skär som en kniv, hans röst skär som en kniv 
Ingen sjunger blues som Jeffrey Lee 


Han faller på knä, ber till Elvis om regn 
Han ber om åska och regn 
Och natten går långsam, och natten går het 
Långsam går natten och het 


Ingen sjunger blues som Jeffrey Lee Pierce 
Ingen sjunger blues som Jeffrey Lee 
Hans röst skär som en kniv, hans röst skär som en kniv 
Ingen sjunger blues som Jeffrey Lee 


I hans trädgård går det två vägar fram, 
ja, i hans trädgård går det två vägar fram 
Den ena är som en stig, man knappt alls kan se 
den andra som en autobahn bred 
Och en går till himlen, och en går rakt ner 
han undrar vilken av dem han ska med 
Och kråkorna skriker vad hundarna vet 
och äpplena faller som sten 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards