Alla inlägg den 22 februari 2012

Av bfalk - 22 februari 2012 21:01

Well I'm not a slave to a God that doesn't exist and I'm not a slave to a world that doesn't give a shit. 


Marilyn Manson - Fight Song

Av bfalk - 22 februari 2012 18:15

Inatt kunde jag ju känna att det var lääängesedan jag jobbade natt. Shit vad trött jag var! Efter att ha läst lite om dom värsta seriemördarna så somnade jag gott i min säng precis innan klockan slog 9. Och jag fick sova, så skönt det var. 

Idag har jag inte gjort alltför mycket, packat undan mina saker jag hade med mig till Sthlm, diskat en miljon grejer OCH rensat i avloppet då det blev total översvämning när jag duschade imorse.. Jag skrek och tittade mest bara på. Jag sket i det då, men man var ju som tvungen att fixa det. 

Och så tänker man "varför har jag inte en karl?" men jag fixar det ju trots allt lika bra utan en man, jag klarar faktiskt allt bara jag vill! Celibat is the shit, även fast jag råkar prata med en Stockholm's man :)


Jaja, efter allt äckligt som jag fick pilla upp så fick jag för mig att baka. 

Jag blir oerhört sockersugen på kvällarna, så det är väll lika bra att göra något lite nyttigare och baka själv. Jag gjorde kladdiga muffins, så hoppas dom smakar.. 

Jag ska käka muffins och glo på Hasse Aro ikväll tänkte jag. 

Alldeles strax ska jag vara ännu mer husmoder då jag ska laga hamgjorda hamburgare, pricken över i:et hade ju varit om jag faktiskt orkat städa. Men nån måtta får det vara!


Trots att jag inte varit vaken många timmar och varit sjukt trött har det på nått sätt varit en rätt härlig dag, mest för det långa samtalet med min mor förut idag. Jag är glad, det är skönt. Nu längtar jag till Stockholm, 4 dagar kvar..



HÄR hittar du receptet om du själv vill baka några muffins!  

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards