Alla inlägg den 5 februari 2012

Av bfalk - 5 februari 2012 18:04

JAG KAN INTE SLUTA BÖLA.

Det går inte, jag försöker att inte grina, men efter ett tag ger jag upp.

Jag blir som en pms-kossa som grinar för ingenting, även fast det inte är ingenting, men ja. Åh, fina fina militärer. 


Jag blir så känslosam så det är fjantigt. Fast kanske inte. 

Jag la upp en militär bild på tumblr, såg att en kille reblogat den, kollade in hans sida och började böla. 

Böl-bella. 

Jag gav han cred för det han gjorde, kändes som det var en självklarhet:


 


Det är inte ofta man får se verkliga känslomässiga bilder på den där sidan, det är egentligen mest tuttbilder, rockstars och alkohol typ. 
Det här betyder ju faktiskt något.


KLICKA HÄR om du vill se fina/söta/vackra/känslomässiga bilder på kvinnor och män som faktiskt gör något för världen.


Åh, nu grinar vi lite till.. :) 

Av bfalk - 5 februari 2012 15:15

Jag skiter i att jag mår illa och inte är på topp, jag är sugen på blåbärsmuffins och då ska jag jäklar i mig göra blåbärsmuffins! Jag får väll kolla på dom om jag inte kan käka dom, men blir tokig av att bara ligga och stirra in i datorn eller tven.


  

Det är inte bajs, det är blåbääääääääääär!


Av bfalk - 5 februari 2012 13:15

Har alltid undrat hur tusan folk kan gilla Grenade låten med Bruno Mars. Den är.. dålig?! Och jag fattar inte verkligen meningen med den heller.


Tur att det finns så bra och roliga människor som Kingsley som säger sanningen, skrattar på mig. Helt ärligt, åh, älskar sånna här människor!


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards