Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av bfalk - 11 augusti 2012 20:26

Vad är det med mig, jag ska alltid göra illa mig när jag ska jobba natt?! Jag vet inte om det beror på att hjärnan inte är med riktigt, mer än vanligt då alltså.. 

Idag råkade jag att göra illa mig på ugnsgallret. Eftersom jag inte har en brödrost får jag rosta mitt bröd i ugnen, det är jag väldigt van med att göra, då varken min bror eller mor har en brödrost. När jag tar ut gallret med mackorna på så bränner jag köttet på armen. Frågan är ju varför jag skulle dit med gallret. Jodå, det vet man ju aldrig. 

Ont som fan gör det, jag hade en isbit på där tills jag somnade, och nu svider det. Detta tar mig lite längre bak i tiden då jag råkade hälla het vatten på hela handen..


Finns det några huskurer mot detta?! Vänligen kommentera.

Jag grinar över ett litet brännmärke, när det hade kunnat varit mycket värre.. Gnäll-lördah! Det blir så när man jobbar varje helg, hah :)


   

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards