Alla inlägg den 8 februari 2013

Av bfalk - 8 februari 2013 21:45


Jag tackar H&M av hela mitt hjärta som kan göra sånna här reklamfilmer så tjejer, och somliga killar, kan dö lite i soffan av.. Ja, ni vet vad :)

Av bfalk - 8 februari 2013 17:00

Men goddag.

Nu sitter jag äntligen på arslet här hemma. Efter att ha jobbet mer än ett dygn så har jag hunnit med att hänga några timmar med mamma, vi var hos min bror och sedan så handlade jag. Jag hatar fan att handla. Gå på affären, leta det man ska ha, glömma det man ska ha, stå i kö, bli stressad av alla som stirrar på det man köpt.. Betala.. Det är värst. Jag råkar alltid handla för mycket. Jag har dock varit duktig idag och köpt jätte mycket frukt samt piller och sånt som ska göra en pigg och glad. Eller ja, pigg iallafall. Må det funka.


När jag kom hem så låg det en live dvd i hallgolvet också, med mina älskade gubbar! Ännu en grej i samlingen och man skäms när man inser att man inte har allt.. Men så kan det gå :) Lär antagligen börja grina och skrika för att jag vet att det kommer ta hundra år innan jag får se dom igen.


Ja just det, det är fan fredag också.. Eftersom jag är lika gammal som min mormor i kroppen så ska jag bara vila och ta det lugnt, käka kött och kolla klart på en film som jag började se i onsdags.


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards