Direktlänk till inlägg 29 april 2008

- TISDAG

Av bfalk - 29 april 2008 17:07

tjappa!


idag var det jobbigt att gå upp, som igår alltså. har blivit tokförkyld under natten men har bara tagit nässpray en gång idag eftersom jag blev beroende förra gången jag var sjuk. det var väldigt bra gjort av mig, trots att jag inte kunde andas genom näsan ;o

idag var det 2 personer som kom och hälsade på vår klass, vi gjorde övningar och så pratade dom om fördomar och massa annat. sen så satt vi i grupper och pratade om klassen.

det vart rätt segt, och eftersom jag är seg så blev jag trött. jag tänkte först åka hem och sova men sen ville behnood käka med mig och christoffer så vi gjorde det efter skolan. sen vart jag jätte shopping sugen så då var dom tvugna att följa med! jag var i typ varje affär, men jag hittade ganska mycket oxå; 2 tröjor, 2 tshirts, 2 linnen och ett par mjukis byxor :) det var ett tag sen jag handlade så mycket kläder, ibland så har man tur. men dock så blev grapparna less på mig, så jag fick inte handla mer ;p haha, sjyrre. vi åkte hem och så kom jag hem nyss. jag hade jätte kul med dom, men det har jag ju alltid. dom gör mig glad! <3 

snart kommer väl mamma hem, då ska hon röja på verandan och då måste jag väl stå och kolla på. jag skulle tydligen måla på en sop, det ska bli spännande.

nu är jag lite anfådd, fick precis jaga en katt runt hela lägenheten (alltså inte min), dom är som barnen här på gatan oxå. höhö.

ikväll är det desperate housewives oxå! yeey!


imorn vet jag inte alls vad som händer, ska fråga mamma om hon vill fika med mig på stan, för jag måste ändå ner. jag har fått 'förbud' för att dricka, och den här gången ska jag faktiskt lyssna. jag vill verkligen inte bli sjuk i flera veckor igen. ska nog grilla om vädret är bra. och ta det lugnt, känner mig as seg ändå, så det gör inte så mycket.

maskinen på aveny på fredag, det måste jag lätt gå på! lär ju tvinga karlarna att gå på det med mig, hihi.

nu har jag inte så mycket mer att säga, det ska bli riktigt skönt att få lite ledigt nu när man är hängig.


nu kom just mamma hem, ska ta och snacka lite med henne nuja!


puss på er! 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfalk - 28 februari 2013 02:35


    Eftersom man alltid ska skryta om saker man gör bra så ska jag tamefan också göra det.  Detta är ingen comeback för mig. Jag ska alltså bara skryta här litegrann..  Jag har sedan jag blev medlem på Ester&co, 15 februari, tränat varje da...

Av bfalk - 14 februari 2013 13:53


Jag har kommit fram till att min lust att blogga har försvunnit totalt, så är the end of an era här. Eftersom det knappt är någon som läser den här bloggen så behöver jag ju ändå inte ha den kvar. Jag kanske återkommer med en ny blogg, som endast b...

Av bfalk - 11 februari 2013 21:47


Mamma har dumpat sitt fotbad hon fick i julklapp hos mig, hon säger att vi ska ha delad vårdnad om den, haha. Åååå det är så grymt härligt alltså. Mina onda fötter blir genast gladare och avslappnade, tror det är bra medicin för dom som har ont i fos...

Av bfalk - 11 februari 2013 12:45

"The world goes on and you're gone. The best revenge is to live on and prove yourself." Eddie Vedder ...

Av bfalk - 10 februari 2013 18:30


  FYFAN vilken huvudvärk jag har! Det är inte ofta det händer men när det väl smäller till, PANG! Så göre så ont så det känns som allt ska sprängas. Väldigt oskönt må jag säga.  Och i två dagar har jag städat med mamma hos min bror som ska hyra ...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards