Direktlänk till inlägg 15 augusti 2008

- FREDAG

Av bfalk - 15 augusti 2008 22:28


igår, torsdag. alla på msn fick tydligen för sig att prata med just mig så jag satt här bra länge, gick och la mig lite senare, såg ett heroes avsnitt och sen somnade jag. hade en väldans fin dröm i början av sovandet :D i likeee it.


idag,fredag. jag gick upp tjugo i tolv ungefär, gick direkt till duschen sen fixade jag mig.

var inte så hungrig imorse men tvingade i mig en halv macka. sen var det bara att småspringa till bussen med mamma i luren.

åkte till birsta med matte, gick till onoff. men mina kort hade inte kommit! helt sjukt. sluta lura mig med att skriva att dom har kommit, buhu. har ju mega snygga bilder på en vissa karl. men köpte heroes del2, jag hade inte fattat att det fanns en sån, haha. det var mys. jag är helt såld på heroes, jag sa det till matte oxå:'kommer du ihåg när jag såg första avsnittet, jag blev ju besatt!' men serien är ju helt underbar.

sen gick vi till hm där jag hittade hårfärg, en tshirt och sminkgrejjs. sen hittade jag även kate moss bodylotion, den luktar såååå gott! jag önskar mig parfymen ^^

åkte ner på stan igen, inhandlade lite där. gick på pleasure och frågade om hur mycket piercingar kostar. tur att rötmånaden är slut snart, jag vill pierca mig ;o


när jag kom hem åt jag lite, men kunde inte äta trots att magen kurrade. såg lite på heroes, satte mig här senare och pratade med lite folk på msn :) sen när mamma kom hem har hon surrat på med mig som fan, jag fick hjälpte henne med ett korsord nyss oxå, haha, jag som suger på det. tur att det bara var med kändisar. det är jag nog ganska bra på.

just nu lyssnar jag på backyard babies (ovanligt, är man kär så är man), och så smsar jag med ett gammalt exkex som antagligen är på fyllen, för vilka sms det är :p det är roande iallafall!


ska nog snart typ lägga mig i sängen och glo på.. ja. ni vet. orka inte skriva det nå mer.

skulle egentligen ut ikväll, men jag kände i hela kroppen att jag verkligen inte orkade :s och då brukar det inte bli så bra endå, hade skum känsla i kroppen oxå. så jag denna gång hoppade jag. men ska ut imorn och röja! AIK kommer hit, kan det bli bättre?! äntligen får jag se dom igen! min obolo :') i do love you!

men först blir det en tripp till selånger, måste köpa in strumpor och tygmärken + rocktröja? får se vad jag hittar. hoppas egentligen att jag inte hittar nått, har gjort av med sjukt mycket pengar den här månaden. det svider -.-



på återseende pusspuss&kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfalk - 28 februari 2013 02:35


    Eftersom man alltid ska skryta om saker man gör bra så ska jag tamefan också göra det.  Detta är ingen comeback för mig. Jag ska alltså bara skryta här litegrann..  Jag har sedan jag blev medlem på Ester&co, 15 februari, tränat varje da...

Av bfalk - 14 februari 2013 13:53


Jag har kommit fram till att min lust att blogga har försvunnit totalt, så är the end of an era här. Eftersom det knappt är någon som läser den här bloggen så behöver jag ju ändå inte ha den kvar. Jag kanske återkommer med en ny blogg, som endast b...

Av bfalk - 11 februari 2013 21:47


Mamma har dumpat sitt fotbad hon fick i julklapp hos mig, hon säger att vi ska ha delad vårdnad om den, haha. Åååå det är så grymt härligt alltså. Mina onda fötter blir genast gladare och avslappnade, tror det är bra medicin för dom som har ont i fos...

Av bfalk - 11 februari 2013 12:45

"The world goes on and you're gone. The best revenge is to live on and prove yourself." Eddie Vedder ...

Av bfalk - 10 februari 2013 18:30


  FYFAN vilken huvudvärk jag har! Det är inte ofta det händer men när det väl smäller till, PANG! Så göre så ont så det känns som allt ska sprängas. Väldigt oskönt må jag säga.  Och i två dagar har jag städat med mamma hos min bror som ska hyra ...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards