Alla inlägg den 1 mars 2008

Av bfalk - 1 mars 2008 15:03


Nu måste jag skriva lite snabbt!

Hade jätte kul igår, var med dom bästa grabbarna på förfest. Just innan vi gick kom civilsnuten, haha! Men vi drog ner på stan, till aveny. Det var jätte mycket folk. Träffade Lisa där men sen drog hon hem.

Sen ringde hon och sa att hon inte kunde stanna hemma utan att hon var tvungen att komma ner igen, haha. Så vi var med varann hela kvällen/natten :) När jag kom hem var jag heeeelt slut.Somnade på en gång.


Nu har jag just fixat mig igen, ska snart ner på stan och käka med la familia + Rikard på dallan. Jag ska ha min tex mex!!

Håller på att hungra ihjäl och så är jag så grymt sugen på cola.

Halv 8 ikväll är det Magnus Betnèr på tonhallen, det kommer bli grymt! Jag tänkte ta hem han senare oxå.

Nej, nu måste jag fixa lite och sen springa till bussen!

Btw, orka snö? :|


pussss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards