Alla inlägg den 10 mars 2008

Av bfalk - 10 mars 2008 19:43


Egentligen tycker jag inte om Good Charlotte, men den här låten är ful bra på nått sätt.

Av bfalk - 10 mars 2008 19:32


Då var det måndag, igen.

Idag gick jag upp kl 11, hela natten har jag vaknat av jätte konstiga drömmar. Så jag har inte haft någon prinsesshärlig sömn inatt. Efter klockan ringt så låg jag kvar en stund, fått sms från christoffer, jag tror han inte trodde att jag skulle ta mig upp, haha.

Gick upp efter en stund, duschade och allt sånt sen käkade jag.

Jag såg att det regnade ute så då antog jag att det var halt - så jag gick lite tidigare hemifrån. Smart drag av mig! Det var väldigt halt på vägen till sjukhuset.

När jag just kommit in träffade jag lisa, glad som vanligt :) sen väntade jag på christoffer och när han kom åkte vi till vår avdelning. Fick kläder och träffa våra handledare. Typ satt med dom ett tag sen visade hon mig runt. Fick ett schema oxå, måste göra om det imorn får jag såg att jag visst räknat med lovet, och vad jag vet så tänker jag icke jobba då.

Det var väl sådär där, får se hur det blir i veckan.. måste kanske prata med min lärare om allt? Japp.

Fick gå hem vid 3 iallafall.


När jag kom hem gjorde jag varma mackor och kollade på top model, sen kom mamie hem och efter ett tag kom rikard. Vi åt och pratade ett bra tag vid bordet. Mamma lovade mig fotmassage ikväll, så underbart! Jag har ju alltid haft så ont i fötterna, så det ska bli härligt.

Just nu sitter jag med en handduk på huvudet och funderar litegranna. Mest på en av drömmarna jag hade inatt, även att linn skällde på mig i den, haha. Ovanligt att hon är med överallt i drömmarna ;p


Jag hoppas att jag får somna i normal tid inatt, ska upp tidigt imorn. Blä.


Nu ska jag gå och tjata på mamma om den där massagen.


tjing!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards