Alla inlägg den 13 april 2009

Av bfalk - 13 april 2009 20:17


Efter att jag skrivit igår så färgade jag hår, skit dålig färg. Där det faktiskt syns så ser färgen rosa ut.. Man är så bra på att välja färg.

Ungefär en kvart efter det så ringde Thomas som ville att mamma skulle komma till dallan, så jag hänkade oxå eftersom jag hade så tråkigt.

Det blev kramkalas när vi kom dit, blev jätte paff över att Gisse jobbade och dom hade karioke fast det var en helt vanlig söndag. Det var inte proppfullt och inte lite människor där heller, det var precis lagomt och stämningen var på topp! Det råkade bli en eller två drinkar för mycket, men hade skit kul!

Vid två åkte jag och mamma hem, tillsammans med en bajare som var chafför.

Resten av natten och nästan hela dagen idag har jag dejtat med den käre toastolen. Ja, jag är lagomt fräsch. Fräschare må ju vara att jag inte orkat borstat tänderna. Nej, fy vad jag har mått dåligt! Det är vid sånna här tillfällen man tycker att man förtjänar bättre, haha. Så det kan gå..

Vid sju fick jag iallafall i mig mat, det var väldigt gott. Mår fortfarande illa, menmen. Ligger just nu i sängen och lyssnar på Kalmar - AIK matchen, min älskling Obolo har skjutit in en 0-1 ledning till AIK. Underbart. Var det bara en tillfällighet eller visar detta att han kommer bli min man? Skriver nämligen om Obolo i mitt projektarbete..


Med facit i hand så kan man ju säga att söndagen började så tråkig och slutade väldigt vingligt! Lite väl mycket. Men jag hade huuuur kul som helst, man har nog som mest kul när man inte planerar allt för mycket. Tacka vet jag min mor som är en lika stor partypingla som mig själv, har alltid kul med na! Märk att jag nästan klarade av två vita helger, nästan.


Nej, nu ska jag lyssna lite till på matchen sen ska jag se på parlamentet och andra roliga program :)


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards