Alla inlägg den 14 maj 2009

Av bfalk - 14 maj 2009 22:09



Pontus, säger:

pussar på dig gumsiligums världens vackraste!

Av bfalk - 14 maj 2009 20:08


Efter tre så åkte jag ner på stan, mötte mor och så gick vi till pleasure.

Här är resultatet efter att ha varit där en sväng:



Jag gjorde en medusa (den nedanför näsan). Jag är nöjd, men man vänjer sig nog efter några dagar kan jag tro. Martin (som piercade mig) sa att jag passade i det, så man får ju tro på det, haha. Medusan är den som har gjort ondast hittills av alla piercingar jag har gjort.. Men om man vill vara fin måste man ju lida lite?

Efter det så handlade vi lite, mat och sånt nödvändigt och efter det så blev det en afterworkare, två cider på dallan alltså. Det var jätte kul, jag å mor pratade om allt och inget :) Men det blev mest om studenten och jobbet i sommar..

Nu sitter jag här med en proppfull mage med mat.

Måste nästan sluta skriva nu för jag ska göra rent åt fiskarna!


kram&puss



Av bfalk - 14 maj 2009 12:14


Det går inte så bra det där med att gå till skolan, men nu mår jag faktiskt bättre. Men förkylningen är skit jobbig! Idag var vi lediga från skolan, så ännu en dag att vila upp sig på säger jag inte nej till, det är bara skönt. Men imorn, ska jag faktiskt pallra mig upp till skolan, det var längesen nu man träffade polarna. Jag ska faktiskt ner till stan idag, så jag inte bara ligger och har tråkigt, ska handla lite saker och kanske smycka min kropp.. Jag återkommer!

Igår så låg jag mest i sängen, läste gamla skvallertidningar och så var Heath Ledger med i en, så jag blev jätte sugen på att se Candy. Underbar film! Den visar hur det verkligen är att vara en 'user', herionmissbrukare. Både Heath och tjejen som spelar Candy gör det så trovärdigt! Men den är ju sorlig trots allt. Men jag rekommenderar den =)

Heath Ledger ur Candy

Jag blir nästan förbannad när folk beslutar sig att ta sitt liv när de är så duktiga på något, på att skådespela eller att göra musik. Varför vill de dö när de nått framgång? Är det pressen? Eller känner de att de gjort allt som går? Heath hade säkert gjort hundratals bra filmer om han hade levt vidare. Likaså Kurt Cobain, han hade säkert gjort fler låtar som man bara älskar när man hör första sekunderna. Svaret på gåtan lär man ju aldrig få.


Jaja, på kvällen igår kollade jag och mamma på en brittisk kriminalserie, jag vet att jag har sett den förut men den är ganska så bra. Efter att den var slut kollade vi klart på Barcelona matchen, och vi pratade om att vi kanske åker dit över några dagar - om ett år eller så. Det läääääär finnas ganska snygga människor där.. Höhö.

Föresten, igår började jag med min nya GI diet. Jag tog en glass efter 20 minuter.. Men jag måste ju äta upp dom?? Eller huuur, haha. Jag ska få ordning på kroppen, så jag orkar gå i alla backar när jag börjar jobba.


Nu sitter jag här med världens magknip.. Det är lite drygt, hoppas det går över snart bara.

Ska snart duscha och sånt, kanske hoppas att förkylningen går över snart?


kram&puss


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards