Alla inlägg den 3 maj 2009

Av bfalk - 3 maj 2009 19:33


Som jag skrev igår, så blev det en liten förfest hemma hos mig med Vicky och Sara, hade så grymt kul! Vi satt ute heeela kvällen, konstigt att man inte frös.. Det pratades om allt möjligt. Jag ångrar verkligen inte att jag gick ut istället för att sitta hemma. Vid elva tiden drog vi ner till stan och när bussen kom ner till navet så träffade jag Josse och Jessica, sötnosarna! Det var kul det med. De  drog till en annan krog medan vi gick till dallan, det var inte jätte mycket folk, jag tyckte själv att det var lagomt! Bra musik, bra stämning - det kommer man långt på! Var där hela kvällen, sen gick vi och beställde mat och åkte hem. Jag pratade både med Vicky och Sara i telen när jag kom hem så jag somnade väldigt sent, kanske halv 5.

Jag hade tok ont i fötterna och det har jag idag oxå.

Det var underbart att jag inte var bakis idag heller, ibland har man tur! Jag gick inte upp förns vid 2 och då satte jag mig i soffan och glodde på tv och drack mängder med cola.

Började kolla på hockeyn men somnade och jag är lika trött och seg nu, dessutom har jag ont i halsen och ont i ryggen! Måste be mamma massera mig sen, men vettefan hur halsontet ska försvinna.. Åh, det här är ju bara illa. Måste släpa mig ur sängen imorn alltså..


Imorn måste jag verkligen gå till ica och försöka få ut mitt paket.. Jag är så fuktansvärt less på att jag aldrig får avier längre! Ahhh, blir så nervös över att dom ska skicka tillbaka det. Men då jävlar.


Nu har jag inte mycket mer att berätta!

kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards