Direktlänk till inlägg 26 juli 2009

Konstiga grannar, tvätt och halsont

Av bfalk - 26 juli 2009 12:02


Ja, jag sitter här igen. Jag har nog inget liv trots allt, haha.

Nu känns det som att kroppen ska försvinna helt från planetens yta, var tvungen att gå till ica och köpa mer tvättmedel samt hämta ut mitt paket. Vidare till tvättstugan där man får kämpa i värmen. Det känns som jag är bakis, benen vill inte lyda och jag mår illa. Och jag som inte har druckit alkohol sen gatufesten, inte lär det bli än på ett tag heller. Livet suger. Nä, nu lät jag som en fjortis. Har just öppnat paketet från HM oxå, skit snygg hood som jag verkligen behövde och nya ögonskuggor, perfekt :)

Jag håller på tvätta alla skitiga kläder och filtar/kuddar och sånt som jag har använt/hostat på nu när jag varit sjuk.. Tror inte dom är så fräsha så jag gör mor glad och tvättar det. I tvättstugan var en tjej från gatan, hon måste verkligen hata mig för så fort hon ser mig så ger hon mig världens hatblickar (typ som vaktmästaren från Scrubs). Tiden stannar till och hon går i slowmotion och bara hatar mig. Haha, det ser så fult ut faktiskt. Och det fulaste är nog att jag har ingen som helst aning om vem bruden är! Jag vet inte ens vad hon heter. Men jag tror att hon är ihop med en gammal flamma till mig (som jag var ihop med när jag var en liten plutt). Jadu.. Tjejer. Är hon sur för att jag hejar på honom? Jag har aldrig förstått mig på killar som behåller sånna tjejer alltså. Tur att man kan rycka på axlarna och små garva åt sånna där brudar. Men slaget är nog nära, haha.

På tal om grannar.. Det är inte mysigt när man hör dom in action så att säga. Det är fan illa när en tant på 65+ får mer av det än man själv får.. Man börjar ju undra vart världen är på väg då.


Föresten så fick jag tillbaka mitt halsont igår, jag är så oerhört sur. Mamma säger att det inte behöver vara bakterier (eftersom jag käkar medicin mot bakterier) utan att det är ett virus.. Jag bryr mig nog inte så mycket om vad det är - det är ju tillbaka! Jag känner dessa kusar och det svider. Jaja, jag måste endå ta mig till jobbet imorn, jag har inte råd att gå hemma nå mer. Men tur att man får skattepengar oxå nästa lön, så jag förlorar ju inte så mycket.

Inatt lyssnade jag på hela Bandit Rock skivan, shit så  bra den är! Det var många band som man aldrig hört talas om - med underbara låtar! Lär spelas många gånger framöver.


Åh, nu håller jag på att törsta ihjäl!

Btw, mitt tangentbord funkar perfekt nu. Himla skumt. Har datorn sugit åt sig all alkohol? Ja, vem fan gör inte det.


kram&piss. öh puss.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfalk - 28 februari 2013 02:35


    Eftersom man alltid ska skryta om saker man gör bra så ska jag tamefan också göra det.  Detta är ingen comeback för mig. Jag ska alltså bara skryta här litegrann..  Jag har sedan jag blev medlem på Ester&co, 15 februari, tränat varje da...

Av bfalk - 14 februari 2013 13:53


Jag har kommit fram till att min lust att blogga har försvunnit totalt, så är the end of an era här. Eftersom det knappt är någon som läser den här bloggen så behöver jag ju ändå inte ha den kvar. Jag kanske återkommer med en ny blogg, som endast b...

Av bfalk - 11 februari 2013 21:47


Mamma har dumpat sitt fotbad hon fick i julklapp hos mig, hon säger att vi ska ha delad vårdnad om den, haha. Åååå det är så grymt härligt alltså. Mina onda fötter blir genast gladare och avslappnade, tror det är bra medicin för dom som har ont i fos...

Av bfalk - 11 februari 2013 12:45

"The world goes on and you're gone. The best revenge is to live on and prove yourself." Eddie Vedder ...

Av bfalk - 10 februari 2013 18:30


  FYFAN vilken huvudvärk jag har! Det är inte ofta det händer men när det väl smäller till, PANG! Så göre så ont så det känns som allt ska sprängas. Väldigt oskönt må jag säga.  Och i två dagar har jag städat med mamma hos min bror som ska hyra ...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards