Direktlänk till inlägg 28 juli 2009

En sweet tisdag

Av bfalk - 28 juli 2009 15:19


Förra inlägget blev väldigt långt, jag vet. Men hellre långt än kort i en blogg tycker jag :) Nöjd med texten blev jag å!

Det gick väldigt bra på jobbet igår, det var lugnt men tiden gick i raskande fart endå. Jag hade jätte svårt att somna, tror jag låg och vände på mig i flera timmar. Men antar att det blir så när man sover på jobbet, man är inställd på att nått kan hända. När jag väl somnade så drömde jag om Beck filmen jag såg just innan jag la mig, men Micke P var inte med.. Töntigt.

Jag var faktiskt pigg när jag vaknade imorse trots att jag inte sovit många timmar. När man är pigg = glad och på gott humör, det behöver jag! Jag fick sluta redan klockan 7, vandrade till Staffan där även mamma var. Jag låg i soffan och kollade på nyhetsmorgon mest. Ja, vi vet att Zlatan bytt lag!! Jag orkar inte höra mer. På tal om det så vann AIK igår, mmmmmys!

Jaja, efter ett tag så fixade vi oss och började gå mot Nacksta - till min go'mormor. Hon var lika glad som hon brukar, lika gullig oxå! Hon gav mig en stoooor kram, haha gulltanten. Vi pratade om allt möjligt, om min hälsa, jobbet och så. Vi käkade lunch där oxå, sedan vandrade vi till stan. Nu har jag verkligen fått röra på dököttet, det känns helt okej faktiskt! Fast vi var ganska sega när vi kom ner på stan må jag ju säga.. Även att vi bara pratade tok hela vägen dit och till stan, alla måste ha hört vad vi pratade om. En gubbe måste ha det iallafall, han vände sig om och bara log/skrattade åt oss så då började vi garva oxå. Det var då roliga promenader iallafall :p


På stan så hittade jag en ryggsäck (efterlängtat som fan), jeans och en tröja.

 

Jag antar att ni vet hur en ryggsäck ser ut.. Hehe. Sjukt nöjd med jeansen!


Gick runt där ett tag, käkade glass innan vi åkte hem.

Nu sitter jag här vid datorn dårå. Jag har just pratat med clas ohlsson, såg att det var en mörk fläck på kameran så ska åka in och lämna den. Hoppas de kan laga den och att det går på garantin, skulle inte vara så kul att köpa en ny.. Även fast jag vill ha fler pixlar.

Jag har även köpt fyra böcker till ett pris av 160:-, vilket är väldigt billigt och bra. Jag behövde verkligen något nytt att läsa! Men har just börjat läsa Gömda igen, den är verkligen bra!

1. Marilyn Manson - Den långa vägen ut ur Helvetet.

2. Miraklet i Anderna (Ja, jag måste ju läsa boken om killarna som överlevde i kyla och snö)

3. Jon Jeremy - Hårdaste mannen i showbiz (vettefan varför jag är så intresserad av porrstjärnor)

4. Spelet (samma författare som Manson's bok)


Jag tycker själv att jag valde himla bra böcker, nu får vi se om de verkligen är så bra.

Ikväll ska jag och brorsan gå och kika på Transformers 2, det ska bli såå kul att göra något själv med brorsan :) Jag tror att filmen kommer vara lika bra som ettan oxå. MmmMmmm.. Vi glor nog med öppna munnar denna gång oxå. Synd bara att inte Roger är hemma i Sundsvall och kan se den med oss.


Nu blev det långt inlägg igen, ja, jag har skrivit klart nu.

Nu måste jag äta en macka!


kram&puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfalk - 28 februari 2013 02:35


    Eftersom man alltid ska skryta om saker man gör bra så ska jag tamefan också göra det.  Detta är ingen comeback för mig. Jag ska alltså bara skryta här litegrann..  Jag har sedan jag blev medlem på Ester&co, 15 februari, tränat varje da...

Av bfalk - 14 februari 2013 13:53


Jag har kommit fram till att min lust att blogga har försvunnit totalt, så är the end of an era här. Eftersom det knappt är någon som läser den här bloggen så behöver jag ju ändå inte ha den kvar. Jag kanske återkommer med en ny blogg, som endast b...

Av bfalk - 11 februari 2013 21:47


Mamma har dumpat sitt fotbad hon fick i julklapp hos mig, hon säger att vi ska ha delad vårdnad om den, haha. Åååå det är så grymt härligt alltså. Mina onda fötter blir genast gladare och avslappnade, tror det är bra medicin för dom som har ont i fos...

Av bfalk - 11 februari 2013 12:45

"The world goes on and you're gone. The best revenge is to live on and prove yourself." Eddie Vedder ...

Av bfalk - 10 februari 2013 18:30


  FYFAN vilken huvudvärk jag har! Det är inte ofta det händer men när det väl smäller till, PANG! Så göre så ont så det känns som allt ska sprängas. Väldigt oskönt må jag säga.  Och i två dagar har jag städat med mamma hos min bror som ska hyra ...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards