Alla inlägg den 3 mars 2009

Av bfalk - 3 mars 2009 17:39


"Once we saw a group of hookers, but when we got closer we realized it was Mötley Crüe"
-James Hetfield / Metallica


Av bfalk - 3 mars 2009 17:18


igår, måndag fick jag äntligen alla kläder jag beställt. det blev något tok mellan ica och gina, tur att dom inte skickat tillbaka det iallafall. det var två tshirts, två långa linnen och en bh i paketet :) mycket nöjd, dock så var storlekarna mindre än i affären (en small är för stort för mig medans en small på internet var som en xs, ganska tajt alltså).

jag hade även tvättid och vad mycket tvätt det var! jag sprang fram och tillbaka och gick även en promenad medans tvättmaskinerna var igång. det var skönt med luft men inte att snön kom rakt i mitt ansikte. konstigt nog så rann inte mascaran.. det kanske jag ska vara nöjd över?

på kvällen så kollade jag på project runway, det har jag tyckt om ganska länge nu. jag skulle oxå vilja kunna göra kläder, det verkar så kul! jag kollade lite på scrubs oxå, gick och la mig i ganska normal tid (kl 00.00)


 

~ mysarn.


idag, tisdag har det inte hänt så mycket. både idag och igår har jag gått i myskläder, det är såå skönt måste jag säga! det är det bästa plagget efter tajta svarta jeans.. mohehe.

jag vaknade vid 10 idag men jag gick inte upp förns halv 12, käkade och kollade på ett L word avsnitt sen duschade jag och fixade mig lite. jag kikade i brevlådan där det låg en avi samt ett brev från skolläkaren som brukar vara på västermalm. ganska dåliga nyheter, jag måste försöka få tid på vårdcentralen, som kanske ni vet är väldigt svårt! det känns bra att det börjar hända grejer, att jag kanske äntligen får hjälp men vill inte att det ska vara nått allvarligt :/ en orokänsla som man inte gärna vill ha kroppen och i huvudet. men jag slipper nog den tanken eftersom jag snart får komma till sthlm! jag tjatar å jag tjatar. men det är den bästa staden helt enkelt! det ska bli så skönt att få komma dit. det ska bli sååå coolt och se volbeat. jag har höga förhoppningar.

jaja, förutom att öppna brev idag så gick jag till ica och hämtade mitt paket från ginza. vägen till ica är alltid lika jobbig.. det tycker jag är lite skumt. i paketet låg det en skiva med snowracer, en tshirt med dirty harry och en elvis tshirt. jag är nöjd! det var första gången på flera år jag köpte en skiva (om man bortser från parken, då jag köpte en byb skiva). men jag tycker amir och dregen är värd det, den fanns inte nånannanstans heller så jag slog till.

jag och mamma håller på att lyssna igenom alla volbeat skivor nu, så efter det tror jag allt att jag ska lyssna på skivan jag köpte.

ska nog snart äta sen kanske jag ska till micke, om min kropp håller.


och ikväll är det dax för hemmafruar.. efter allt tjat mellan mig och ronja får vi nu se vad som händer!


och det var det hela.

imorn blir det städning av råttbur, duschning av hår, shopping till resan samt lägga in en massa pengar som jag ska bränna i sthlm!


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards