Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av bfalk - 11 augusti 2010 19:45

Om en liten stund så börjar fotbollen, jag sitter naturligtvis och tittar (samtidigt som jag får massage...). Det är bara EM-kvalgenrep, men det är ju ändå kul att titta på fotboll. Det svenska landslaget möter Skottland på fina Råsunda.

Det ska bli kul att se det nya landslaget, för det förra var ju inte sådär jätte bra.

Efter ett års uppehåll från landslaget så är även Zlatan med, mannen som jag inte har så mycket förtroende för. Nu måste han slita, göra mål och komma igång för att få tillbaka mitt förtroende iallafall.


Hamrén har dissat Källström, vilket i mina ögon är väldigt väldigt knepigt.

Jag hoppas att han tagit in de nya hungriga spelarna, annars blir det nog lika dåligt som alla gånger förut..

  

Av bfalk - 11 augusti 2010 19:00

Sådan rockfar, sådan rockson.

Nu hyllas Bruce Dickinsons son, metalsångaren Austin, 20.

Rise to Remain. Austin Dickinson är nummer två från vänster.


Pappa Bruce, 52, har frontat Iron Maiden i sammanlagt 23 år.

Sonen Austin Dickinson är sångare i Rise to Remain.

För fyra år sedan blev Dickinson förbjuden att gå på bandets konserter eftersom sonen blev nervös och generad av att ha rocklegendaren i publiken.

*

Att vara son/dotter till en känd rocker måste nog vara väldigt svårt, så kanske inte konstigt att han blir lite nervös? Och pappa får nog kanske lite mer uppmärksamhet än sonens band..


<b>Stolt far</b> Bruce Dickinsons son Austin gör succé i Ris

Av bfalk - 11 augusti 2010 11:59

..Är ELLE perfekt! Jag fick dessutom en extra tidning och en bok.

Jag är lite hängig idag pga hosta, halsont och lite ont i örat. Det jobbigaste är nog att jag är sjukt trött. Hoppas det går över snart.

Det blir nog sängläge idag, om jag inte får för mig att gå på bio.


  

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards