Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av bfalk - 18 augusti 2010 18:15


Heidi Montags plastikkirurg verkar nöjd med sitt jobb, han anser nämligen att ”The Hills”-stjärnan ser fantastisk ut efter sina operationer.

Men det är inte allt. Han menar också att hon hade tänkt ut en plan med sitt utseende.

– Hon sade att det inte finns några sexiga, kurviga bombnedslag i 20-årsåldern i Hollywood just nu och ville se ut som Marilyn Monroe och Pamela Anderson, fortsätter tv-profilens plastikkirurg.

Han anser att Heidi ser fantastisk ut.

*

Jag tycker inte om plastikoperationer, om dom inte är menade att göra om ett ansikte/en kropp som är förstörd på ett eller annat sätt. Jag tycker det är sjukt hur vissa förändrar sig själva.

Dr. Frank Ryan hade inte bara Heidi, utan räknade även Gene Simmons, Shauna Sand och Vince Neil bland sina patienter.

Han dog för några dagar sedan då han körde av vägen, han blev 50 år gammal.

  

Av bfalk - 18 augusti 2010 14:18

Jag har lyssnat på Danko i flera dagar nu, på högsta volym såklart.

Idag ska jag städa och laga mat, såklart så finns han i bakrunden för dagen.



"great song great band, i dont know how people can listen to fall out boy when there is bands like this that will kick their ass"

Av bfalk - 18 augusti 2010 11:30

  

     

   

  

   She tells me I'm a pretty bullet

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards