Alla inlägg den 25 september 2010

Av bfalk - 25 september 2010 20:00

..Har precis tänkt i cirka 2 timmar på vad mitt ex heter i efternamn..

Ungefär 2 år tillsammans hjälpte alltså inte.


Vilket jäkla underbart minne jag har!


Kan man köpa nytt minne?

Kan man deleta grejer från minnet?

Kan man stoppa in minnet i datorn och föra över grejer?

Om man spiller Jack Daniels på minnet - vad händer då?


Detta och mycket mer får ni svar på i dagens 'fråga bfalk onödiga saker - och få onödiga svar tillbaka'


Over and out.

Kött.

Av bfalk - 25 september 2010 16:45

Härlig läsning i AB imorse:

"SVT Sport rapporterar att AIK:s guldhjälte från 2009 Ivan Obolo kan tänka sig att komma tillbaka till den allsvenska klubben.

Efter bara en säsong i Argentina funderar han nu på att spela i Europa igen och AIK ligger nära till hands.

– Jag är så identifierad med AIK, och AIK är så identifierat med mig, säger han till SVT Sport.


AIK:s Björn Wesström är också positiv om möjligheten skulle finnas.

– Då ska vi göra allt vi kan för att få hit honom, säger han till SVT Sport men poängterar att AIK måste säkra det allsvenska kontraktet först då ekonomin inte skulle räcka om laget skulle flyttas ner till superettan."



Ivan Obolo. Min älskade spelare, nu är det bara att hoppas att han kommer tillbaka, gör mål och får AIK liite bättre.

Nu är det bara att även hoppas på att de klarar Allsvenskan. Annars vet ni vad som händer va? Häng av nacke.

Av bfalk - 25 september 2010 14:15


Så äckligt tokbra.

Av bfalk - 25 september 2010 09:59

..Så jag får sova hemma istället!

Det är lite smått drygt, men en timme i sängen gör mycket åt min lilla kropp.

Men först, så ska jag kolla på Jersey Shore.. Den eviga längtan efter nya avsnitt har satt sina spår, konstigt att det alltid kommer ut avsnitt efter att jag har jobbat. Kanske måste jag åka in i italienarnas konstiga värld en stund.

Eller bara glo på The Situation's mage, jag vet inte riktigt än..


 

Hoppas det är finare väder snart, blir tokig på allt regn. Ibland undrar jag om jag bor i Göteborg..

Jag ska försöka komma ut ändå, även fast det regnar. Synd att man blir blöt.


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards