Alla inlägg den 10 januari 2011

Av bfalk - 10 januari 2011 20:09

 

 

Kom hit sa ja!

Av bfalk - 10 januari 2011 14:31

 


Det luktar rengöringsmedel.. Ingen dammråtta så långt ögat når.. Ja, det är städat! Jag har precis satt mig vid datorn, efter att ha hållt på från 12tiden typ. Jag har även diskat alla bestick för det var så skitigt i lådorna, så det var lixom fettigt. Fan va bra jag e.

Ja, igår kom jag ju då åter till Södermalm, känns gott. (Ni som inte riktigt förstår detta så är det så att jag har brorsans lägenhet, som ligger 5 minuter från stan, medans han är militär och skjuter i Boden).


Nu har jag käkat nudlar, tänkte sminka på mig ett fejs å gå ner på stan för att handla lite grejs som behövs + mat. Nu är jag sådär bortskämd med allt, hur ska detta gå..


Nu ska jag vara ledig och bara njuta, fan vad jag behöver det!

Puss

Av bfalk - 10 januari 2011 11:30

 

Jag är en av alla människor i vårt land
Jag bär en sten på väg mot ingenstans
Jag är en av alla människor i vårt land
Jag är naken, du ser rakt igenom mig

 

Jag är en idiot..


 Nu har snön täckt över alla mina spår
Jag går inte längre där ni andra går
Jag har skurit av min tunga, ni skulle ändå inte förstå
Jag har byggt en mur omkring mig, nu står jag här och ser på
 


Jag är en idiot som aldrig förstått
att förråda en vän är det värsta av brott
Jag skrattar inte längre, jag mår illa när jag ler
Jag lämnade dig till vargarna och bara gick min väg

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards