Alla inlägg den 8 januari 2011

Av bfalk - 8 januari 2011 14:45

  


Det är bara du som kan lära dig själv att vara lycklig (= alltså ingen låtsasgubbe som hänger bland molnen)

Drick av livets goda frukt (dvs alkohol, passa dig för dock för fula typer och ramling i trappor)

Ha sex hur mycket du vill

Bli kär i vem fan du vill, hudfärg och kön, rocker eller dansbandsgeek spelar ingen roll



Ha fina människor nära, dom som bryr sig om dig

Lyssna på den musik du själv vill, ha den stilen du själv vill, stå upp för dig själv och skit i vad andra tycker

Du får springa fastspänd bakom en bil om du snackar skit och/eller sprider  rykten


Du skall icke vara otrogen mot din älskade, familj, eller vänner

Hoppa i sängen, blås såpbubblor och må gott

Du skall vara ond mot den som är bakis (om det är ombytta roller ska denne ta hand om dig)

Minst en gång om året skall du stå längst fram på en konsert och skrika, sjunga och vara tokig


Undra när de tar hjälp av Bella's egendesignade bibel.. Snart va?!

Av bfalk - 8 januari 2011 10:00

Jag är så himla rädd för att jorden inom snar framtid ska gå under?

Jag hoppas att det går fort och att man inte hinner reagera och fundera. Det är läskigt. Men det är ju människorna som skapat allt skit, så.


Och det har redan börjat. Har ni sett dom döda fåglarna och fiskarna?

Jävlar i mig.. NojjBella har officiellt börjat nojja.

 



Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards