Alla inlägg den 1 februari 2011

Av bfalk - 1 februari 2011 19:00

Jag slog på stort och gjorde en pastagratäng nyss, och den blev jätte god!

Det är ju trots allt lite roligare att äta sån här mat och dessutom får jag några matlådor till jobbet!

 

Jag åt vanlig sallad till gratängen, broccoli (som på bilden) faller inte riktigt mig i smaken..

Här hittar du receptet!

Av bfalk - 1 februari 2011 15:45

     


- Jag har 13 stjärnor tatuerade på underarmarna/fingret


- När jag var yngre så lyssnade jag mycket på Spice Girls och Backstreet Boys, min familj oroade sig över när jag egentligen skulle bli en rocker


- Jag har extremt dåligt minne


- Jag älskar att stå i centrum


- Min bror kallar mig "pojken" och brukar säga "det där var ju inte manligt" när jag har för tjejiga saker på mig


- Jag kammar aldrig håret, jag tycker mest att det är äckligt när allt hår åker iväg. Nu när jag har kort hår kommer det inte bli mycket att kamma heller


- Jag har fått besökt farbror blå två gånger i mitt liv, never again!


- Jag har inte haft ett riktigt förhållande på över 2 år


- Jag älskar att dansa till gammal musik, så som Elvis Presley


- Jag har fått en spik rakt in i den tjocka delen av tummen och fick åka med illfart till sjukhuset då spiken satt i en bräda som jag fann i skogen. Det var dock inget farligt





Av bfalk - 1 februari 2011 12:17

Idag är det ingen rolig dag.

Idag måste jag städa, diska, tvätta, gå till affären och laga lunch/middag till jobbet. Och jag är så osugen som man kan bli. Hade hellre velat ligga i sängen och dö en stund till. Men icke!


Tar väll mig i kragen och sätter igång, wish me luck.

Jag har aldrig varit så motvillig till att göra något som denna dag, haha. TYCK SYND OM MÄJ!


Nu ska jag sätta på mig strumpor och sätta igång.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards