Alla inlägg den 26 februari 2011

Av bfalk - 26 februari 2011 19:58

Nu ska jag heja på Nicke Borg som ska vara med i melodifestivalen.. Nej, jag gillar det inte, nej jag gillar inte melodifestivalen. 

Men heja på karln måste man ju göra!!

Hejaheja!


  

Av bfalk - 26 februari 2011 15:30

Nu är det äntligen dax för hockey, jag har väntat sen jag fick biljetten i julklapp, som jag fick av farsan :) 

Vi ska se Timrå - AIK.. Som alla vet håller jag på AIK, och Timråborna är väll inte så pepp på Gnagare, fattar inte varför.


Det ska bli väldigt kul, dock så lär min nervositet sätta igång och jag kommer bita sönder hela käften. 

Må Gnaget vinna!

Efter matchen blir det middag någonstans, får hoppas att man kommer hem i någorlunda normal tid då jag ska upp å jobba 8-21 imorgon..


  

Av bfalk - 26 februari 2011 11:30

Den som gör denna till mig/hjälper mig göra denna, får smaka lite + får en glad Bella.


CHOKLADTÅRTA

chokladtårta

   klicka för större bild.


Å här hittar du hela receptet.


Jag måste göra denna chokladtårta inom snar framtid! Någon som gjort den? Det känns lite drygt att göra en hel tårta.. Men den lär vara väldigt god.


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards