Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av bfalk - 30 augusti 2011 19:45

Idag blev det klart att den första Banguran, Mohamed i förnamn lämnar AIK för Celtic. Han har skrivit på ett fyraårskontrakt och lämnar AIK och Sverige omedelbart.

Det här är jätte tråkigt, precis som när Teteh Bangura lämnade laget. De båda har stärkt laget, gjort massor med mål och verkligen gjort att laget presterat bättre tillsammans och med bättre självförtroende. 

Nu hoppas jag att de snabbt kan hitta några bra ersättare till dessa gossar, eller är det en omöjlighet..? 


Tack för den lilla tiden du var här, och i laget, Bangbang Bangura!


 

"I dag blev Mohamed Bangura klar för Celtic.

Och ska man tro agenten kan de skotska fansen räkna med stordåd från 22-åringen – som själv blir glad för jämförelsen.

– Jag har alltid älskat hans sätt att spela, säger Bangura till Sportbladet."

AIK
Av bfalk - 30 augusti 2011 15:45

Imorse blev jag dyngförkyld, så nu ska jag hoppa ner i sängen och spendera resten av dagen och kvällen där. Jag hoppas verkligen inte att jag blir jätte sjuk, kanske man har tur och det försvinner om jag tar det lite lugnt?! Har dessutom väldans ont i min höft, som jag brukar ha om det är någon infektion i kroppen. ÅH!

Tillsammans med mig i sängen är Ian Somerhalder.. Och marsglass. Lyllo mig.


 

Av bfalk - 30 augusti 2011 13:32

Jag blir fan inte klok på det här.. Varför försvara vissa människor och deras brott? Jävlar.

Hasse Aro, jag gillar ju dig, du brukar ju vara sjukt hård på Efterlyst men nu tror jag väll.



PS. Jag kommer ihåg när Leffe GW var kvar i programmet och han fick just frågan om invandrare står före svenskar när det gäller våldsbrott såsom våldtäkter. Och han sa att det är sant, att invandrare gör mer sådana brott. Strax därefter var hans medverkan i programmet över och Tommy tog istället över.. (Som inte har så mycket övers för homosexuella, "de får skylla sig själva, de måste tänka på sin klädstil och gångstil så de inte åker på spö". Men ja, vissa saker får man tydligen säga i tv, sanningen skiter vi i).

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards