Alla inlägg den 25 januari 2013

Av bfalk - 25 januari 2013 07:45

Nu har jag åter packat min väska och är redo för storstan! Jag fick ju två teaterbiljetter i julklapp och nu ÄNTLIGEN ska vi se dom - en av Strindberg och en av Gardell. Det är ju såkart mamma som är min medresare, hon har dessutom fixat ett riktigt hotell denna gång (det var hundra år sedan jag bodde på ett riktigt hotell med egen toa och frukost som ingår) och det kommer bli så roligt och mysigt!

Jag tror även vi ska besöka Strindbergs hem igen, Blåtornet och så ska vi hälsa på hos Anna Lindh och lägga en ros på hennes grav. Och så ska vi hinna med att åka till vackra Solna där dom har rea på AIK shoppen, det är sista helgen det är öppet där innan Råsunda rivs.. Hoppas jag hittar skorna som jag har velat ha jätte länge.

OCH så ska jag äta jätte god mat. Det viktigaste!


Ha en fin helg allihopa, för det ska jag haaa! 

Pusspuss&kram.


    

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards