Alla inlägg den 8 maj 2008

Av bfalk - 8 maj 2008 16:46


igår på katastrof övningen gick allt bra.

det fanns gott om snygga brandmän att kolla på innan vi skulle börja, mohaha. jag fick ett stort köttsår på armen, det såg äckligt ut. försökte verkligen inte få det på byxorna, undra om jag skulle vara så i verkligheten oxå? haha, närå.

jag fick sitta på mitt arsle i en timme, jag höll på att frysa ihjäl och jag tappade känseln i händerna och fötterna. fick ingen hjälp heller trots att jag var 'bråskande'. lisa fick linda på min arm, det var sjyrre.

när hon och jag satt där på marken så kollade vi på snygga brandmän, det var kul.

efter det fikade vi lite och åkte hem igen!

var hemma en stund bara sen åkte jag till bing :) yää. han var knäpp men det var rätt så skoj ändå. vi var först hos han sen hos hans kompis, dom skulle ju såklart se hockeyn. jag ser inte det roliga i hockey. fotboll är grejen!

jag kom hem vid 11, duschade och gick och la mig. drömde om magnus betnér. det var härligt. och så var jag jätte dum mot linn, slog henne och allt, mådde lite dåligt när jag vaknade ;o


var helt väck imorse, toook trött!

fick stressa som ett djur, men hann iallafall. hade idrott, vård och svenska idag, men jobbade inte så värst mycket. när christoffer kom så började han och lisa terra mig som fan, lite kul var det väl ;p


nu har jag suttit och pluggat i mer än en timme.. är helt död i fingrarna. har skrivit jätte mycket. har 2 frågor kvar på en canceruppgift sen är jag klar. dock så har jag restuppgifter.. men måste ju göra klart den här först kände jag. vi får se hur allt går. man kan inte alltid klara allt. smart jag var där.

får se vad som händer sen, kanske ska till bing annars är jag hemma med mor. ska iallafall se AIK matchen ikväll med henne. kl 20.00 på 4sport (i think). kolla där och leta efter nr 10, det är min man.


nu får jag ännu mer ont i fingrarna.. attans.


puss 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards