Alla inlägg den 9 maj 2008

Av bfalk - 9 maj 2008 18:50


jag orkade inte gå nånstans igår, efter att jag pluggat så skurade jag råttburen för han hade kissat så mycket. ofrääääscht! och så färgade jag mitt hår och när jag duschat ur det så började AIK matchen :)

dom spelade på bra, ivan obolo var sååå bra som vanligt! dom filmade mycket på han oxå, det gillade jag!

det blev 1-2 till AIK, underbart :'D dulee och mendes fick göra mål.

jag satt mest och log hela kvällen efter det.


sen pratade jag i telen, ganska bra samtal om man bortser från att alla verkar älska att prata om mig. en kille som jag känt ganska väl förr i tiden säger att jag skjuter i mig silar på fester ?!?! helt otroligt. för det första är jag inte på fester, kommer knappt ihåg när jag var på en sist. sen; om jag skulle börja knarka (det skulle aldrig hända!!!) så börjar man väl inte att skjuta i sig heroin? det trappas ju upp lixom. och så skulle väl förfan folk märka om jag var hög? jag skulle ju ha sår på armarna osv. och jag tror knappast att jag skulle sitta här och blogga, jag skulle ju vara ute efter nästa sil. jissuuus.

och så hade jag tydligen bara knark kompisar ;p såå, nu vet ni my homies att ni ser ut som knarkare hela högen.

jag blev lite förbannad men det var ganska skrattretande mest. vad får folk sånt här ifrån? berätta, snälla.

som alla säger: 'du är den sista som skulle röra knark'.


jaja, nog om det!

dagen idag har varit helt okej, har inte gjort nått ;p det var inte en sån dag idag.

efter vi slutat käkade vi sen satt vi ute i solen :)

när jag kom hem gjorde jag en restuppgift sen somnade jag i soffan. var helt borta när jag vaknade men nu börjar det ordna upp sig.

har fixat mig och så inför kvällen, ska till maja och förfesta med söta människor sen blire krogen.

kommer bli jätte kul! linn ska få massera mina ömma revben har jag sagt, hoppas hon vill pilla lite. jag vet att hon vill, det är ju ändå jag hon får ta på. haha :D


jag har inte ätit nått än kom jag på.. och mamma har inte fixat nått. blö. undra vad jag ska göra. måste kolla upp det!


pussdå!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards