Alla inlägg den 15 maj 2008

Av bfalk - 15 maj 2008 19:26


ja, att döma av förra inlägget så var jag ju lite trött imorse. förstår inte varför, jag somnade direkt efter grey's. och sov till 7 typ, det är ju ganska länge och ändå så är jag helt bombad när jag vaknar. skumt.

hade en jätte rolig idrottslektion idag, lär ha fet ont i kroppen imorn.

efter det åt vi, hade 'ellära' och så hade de andra nationella. jag och christoffer var där en stund, men jag fattar inte varför men sen drog vi. då åkte jag till robin och var med han, han snorade på mig. och jag på han. mohaha. vi såg nån skum film, robin tyckte den var 'asbra' medans jag själv tyckte att den sög ganska hårt! :) det var en kille med som jag störde mig på jätte mycket, han trodde att han var robot. det måste ju säga allt?!

vid 6 åkte jag hem, käkade och la in första tvätten. ska dit snart nu med mamma, hon ska hjälpa mig färga 2 jeans och en jacka.


imorn är jag ledig oxå, sååå skönt! ska sova jätte länge och inte vakna trött.

jag såg att det var rea på gina oxå, måste nog dit och kika lite imorn om jag orkar.


bye


uppt.

glömde skriva att när mamma kom hem så var hon smått hysterisk, hon är nästan säker på att gisse kommer bli gravid snart. "OCH JAG KOMMER BLI FARMOR!!" sa hon hela tiden och hur gammalt det lät. och så frågade jag vad jag blir till micke's barn. faster. ojoj, det låter ju mycket yngre! yes lixom. jag ska bli barnet's syrra har jag kommit fram till, det låter bra.

va coolt att se micke som farsa, men lite fult oxå. men mamma tror att jag blir mamma först, jissus. kan jag hitta en vettig karl då? det stog nått fint i mitt horoskop idag (kommer inte ihåg exakt men ändå):'du kommer umgås mycket med barn och kärleken blomstrar!'. fick lite små panik där. haha. 


nu har jag just hämtat tvätten, tänkte dusha alldeles strax.

medium var äckligt idag, överallt jag kollar så är det kannibaler på tven :c linn skrämde upp mig och sa att nån sån skulle ta mig. hua.


g'night 

Av bfalk - 15 maj 2008 07:38


jag är trött. 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards