Alla inlägg den 14 februari 2009

Av bfalk - 14 februari 2009 13:58


glad alla hjärtans dag!




ikväll ska jag till micke och gisse, det ska bli riktigt kul! :) mina sötbollar som jag saknat så mycket! det värmer i mitt lilla AIK hjärta att man får komma - ni är ju dom bästa helt enkelt.

fin middag med mor ikväll, om hon går upp? man vet aldrig. måste börja fixa mig snart. men först, frukost! bättre sent än aldrig har jag hört.

make love - not war!


pussåkram hela dan.

Av bfalk - 14 februari 2009 11:40


för mig är det lördagmorgon! nu sitter jag i soffan med solen i ögat och så ser jag hur mina händer skriver på tangentbordet. jag gick och la mig väldigt tidigt igår och somnade på en gång, det var väldigt skönt. men vaknade av att jag höll i ceasar's (katt) fot.. när jag tänkte så kom jag på att jag hade drömt att jag skulle göra det, haha.


igår åkte jag ner på stan och handlade chips och dipp sen gick jag vidare till dallan och till gisse. satt där med en varm choklad sen lite senare så kom mamma :) satt där ett tag, men det blev lite jobbigt när mamma hade dragit så jag drog med kvart i 9 bussen. tänkte kolla på en film när jag kom hem, men jag valde att se 2 avsnitt med L word. chipsen var äckliga och jag mådde illa, sen så kom jag till den där punkten då jag toksov.

jag hade fått tusen sms samt missade samtal, jag är så smart när jag stänger av ljudet på helgerna.


vad blir det idag? den som lever får se.. jag har hört något om buzz och vin!


kram&puss


~ komkom, jag vill alltid, alltid gå med dig. ~

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards