Alla inlägg den 8 februari 2009

Av bfalk - 8 februari 2009 19:43


och så var helgen över lika fort som ett grisblink.

ikväll är det snygg gunvald på tven. men först ska jag duscha. sen äta morötter med dipp.

jag har faktiskt orkat skurat råttburen, pussats med tyrone, läst klart låt den rätte komma in och diskat.

jag skrev även klart rapporten, men studiebesöket fattas.. det kommer på tisdag.


nej nu jäklar ska jag duscha.

kram&puss

Av bfalk - 8 februari 2009 15:21


 


jag är så kär.


Av bfalk - 8 februari 2009 15:05


när man får det där lilla hoppet om att snart, snart så kommer våren. ja, då öser snön ner. jag vill inte ha mer snö! enda sen jag gick upp idag (runt halv 12) har det bara öst ner snö, det finns inget stopp på eländet! snö på julafton, sen kan det vara bra. man får inte ha dom kläder man vill ha och absolut inte sina favvo skor som inte tål snö såklart, stora jobbiga jackor och man blir dyngsur. jag kan fortsätta.. åh. jag. vill. inte.

men som en klok man vid namn uffe sa utanför dallan när det tokregna: hur mycket man än klagar så kan man inte göra någonting åt det. smart gubbe det där.


jag mår inge vidare idag, jag känner mig jätte risig i hela kroppen och vill helst bara ligga i sängen. men jag har ju en skola att sköta så jag håller på att renskriva min rapport om utvecklingsstörda just nu, men tog en välförtjänt paus. jag vet inte riktigt om jag kommer bli nöjd med det och det känns som jag har missat viktiga saker.. tur att man kan fråga någon (läs mamma) att kolla igenom det. jag hoppas på att godkänt iallafall.

förutom det så måste jag springa fram och tillbaka till tvättstugan idag, hade nästan alla jeans i tvätten så det var bra att vi hade tvättid. mamma ville byta för hon visste att jag inte mådde något vidare men jag gör det ändå. tapper som jag är. mellan nysningarna och kraxandet vill säga.


det känns som jag håller på att få feber, men om jag håller tummarna så kanske det inte kommer. och jag måste gå i skolan och jag måste gå på idrotten, jag har en känsla av att det kommer gå dåligt. undra vad doktor'n säger på tisdag.


nu ska jag försöka sluta grubbla och skriva lite till i min rapport.

kram&puss


ät gul snö - det kan vara öl.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards