Alla inlägg den 15 februari 2009

Av bfalk - 15 februari 2009 19:19


ja, då satt man här igen, framför dumburken och ska försöka skriva ett så intressant blogginlägg som möjligt. jag har just sovit och just ätit = ingen bra kombo alltså. nu mår jag jätte illa och är helt yr i bollen, hoppas det går över snart! jag kollar lite på reprisen av melodifestivalen, ville lyssna på HEAT's låt och sen har det varit igång.

jag tror nästan jag ska duscha snart, sen blir det chips och beck filmen :) myspys.


igår så åkte jag ju till gisse och micke, mamma hänkade med oxå eftersom hon skulle gå vidare till jobbet senare. kom efter 7 nångång och då spelade vi buzz på en gång typ, det är så kul! man blev jätte stressad och skrek och skrattade. när mamma gick så spelade vi vidare och drack vin, pratade, blev nerbrottade av micke och skrattade. efter tio så kom maria och hennes kille. jag blev kvar hos gisse och micke hela natten, jag sa ju att jag skulle dra till krogen men det var så skönt att bara sitta där och inte behöva stressa ner till stan. jag hade jätte kul, som alltid :*

jag åkte hem med kvart över 3 bussen, jag var verkligen jätte trött!


idag har jag som sagt inte gjort så mycket mer än att gå till ica och sova lite. å ätit såklart.

jag såg att vains of jenna kommer till sundsvall i mars!! åh, förstår ni hur glad jag är? jag måste se dom, med eller utan sällskap! dom är grymma.


och så var det med det!

jag hoppas att ni får en bra kväll


kram&puss






Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards