Direktlänk till inlägg 21 april 2009

Om du fick . . .

Av bfalk - 21 april 2009 19:15


leva om en del i ditt liv, vad skulle det då vara?


Om jag fick leva om en del av mitt liv skulle det nog vara barndomen. Barndomen var så lätt, man slapp tänka på allt allvarligt, bara leka och må gott. Man behöver inte tänka på jobb eller pengar, lägenhet eller hyra. Jag hade en underbar barndom, fylld med skratt men även massor med tårar. Jag är glad att jag har en sån bra relation med brorsan och mamma, ända sen jag var liten.

Om det inte skulle gå skulle jag vilja leva om delen då jag var tonåring, jag var relativt lugn. Ett tag. Ett tag var jag helt tokig, jag gjorde bara dumma saker och jag umgicks med en helt fel person. Hon mådde dåligt och jag blev påverkad = då gör man inte bra beslut alltså. Om jag fick leva om just den delen skulle jag välja att säga nej till vissa saker som jag inte gjorde då och kanske uppskatta hjälpen jag fick mer. Men jag antar att det som är gjort är gjort, det var nog bra att jag gjorde dumma grejer men även bra grejer. Det är väll det som format mig och ju längre jag lever och mer jag upplever så formar det mig ännu mer. And that's life.


Jag har nyss solat min kropp, för första gången var det helt tomt på listan där man skriver upp sig för en tid. Men det blev tokvarmt efter bara 10 minuter (som jag solade). Jag orkar inte med nå längre, jag har nog blivit klen. Nu sitter jag här och pratar med Stoffe på msn, jag har pratat med han hela morgonen och dagen, haha. Det enda exet som man fortfarande kan prata med? Ja, det är nog så.

Ush, jag är så mätt så jag mår illa och snart vet jag att mama kommer proppa i mig massa kladdkaka.. Vad gör man inte.

Måste duscha snart oxå, känner hur jobbigt det är.


Imorn ska jag iallafall ha på mig min nya thischa, fuck off and die. Äskar't.

Hörs.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfalk - 28 februari 2013 02:35


    Eftersom man alltid ska skryta om saker man gör bra så ska jag tamefan också göra det.  Detta är ingen comeback för mig. Jag ska alltså bara skryta här litegrann..  Jag har sedan jag blev medlem på Ester&co, 15 februari, tränat varje da...

Av bfalk - 14 februari 2013 13:53


Jag har kommit fram till att min lust att blogga har försvunnit totalt, så är the end of an era här. Eftersom det knappt är någon som läser den här bloggen så behöver jag ju ändå inte ha den kvar. Jag kanske återkommer med en ny blogg, som endast b...

Av bfalk - 11 februari 2013 21:47


Mamma har dumpat sitt fotbad hon fick i julklapp hos mig, hon säger att vi ska ha delad vårdnad om den, haha. Åååå det är så grymt härligt alltså. Mina onda fötter blir genast gladare och avslappnade, tror det är bra medicin för dom som har ont i fos...

Av bfalk - 11 februari 2013 12:45

"The world goes on and you're gone. The best revenge is to live on and prove yourself." Eddie Vedder ...

Av bfalk - 10 februari 2013 18:30


  FYFAN vilken huvudvärk jag har! Det är inte ofta det händer men när det väl smäller till, PANG! Så göre så ont så det känns som allt ska sprängas. Väldigt oskönt må jag säga.  Och i två dagar har jag städat med mamma hos min bror som ska hyra ...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards