Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av bfalk - 2 augusti 2009 20:20


Hallå där!

Nu sitter jag på jobbet, har då jobbat från klockan 9 idag. Jag har varit trött exakt hela dagen, det är ju faktiskt inge vidare! Men jag kämpar på. Det har inte funnits så mycket att göra.. Men jag antar att det ska vara så ibland oxå. Nu inväntar jag morgondagen så jag får vara ledig i två hela dagar! Det ska bli riktigt skönt att få hela helgen med ledighet oxå, ska det drickas minttu eller inte? Det tåls att tänkas på!


Eftersom jag inte gjort annat än att jobba i helgen så känns det inte som att jag har så mycket att berätta (mer än det som är jobbrelaterat, hur kul är det då?).

Jag har fortfarande ont i gommen. Så ni vet ju det iallafall.

Nu hoppas jag att timmarna kan gå lite snabbare så jag får sova nångång, det ska bli underbart skönt.

Hör av mig med en roligare uppdatering framöver! Tills dess; HÅLL UT. För faen.


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards