Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av bfalk - 10 augusti 2009 18:42


Nu har jag faktiskt en liiten paus innan jag ska börja städa i mitt rum, jag måste verkligen göra det NU. Det ser förjävligt ut! Men som sagt; en paus först. Jag har precis blivit klar med råttburen, skurade den och så. Får så ont i ryggen av att skura den, så det är skönt att sitta en stund må jag ju säga.

Idag har jag jobbat, var riktigt pigg imorse vilket är väldigt ovanligt men skönt. Jag hade skit ont i ena käken oxå, vettetusan var det var - men ont gjorde det! Som tur är har det gått över, är inte sugen på att åka till tandläkaren och betala massa pengar. Dagen gick jätte snabbt, ännu bättre! Fick skjuts ner på stan av Anette och så mötte jag mor och Staffan en snabbis för att sedan åka hem och laga mat! Ja, sen så har jag ju skurat råttbur som sagt.

Jag funderar starkt på att lyssna på Marilyn Manson's nya skiva, The high end of low. Återkommer om hur jag tyckte om den. Den mannen fascinerar mig alltså, jag har ingen aning om varför. Kanske är det hans image, att han är så smart och vet vad folk vill ha och hur man får uppmärksamhet? Ingen kan ju undgå han så att säga. Eller så är det väll för att jag läser boken, fast den kommer aldrig att slå Mötley; de gjorde så sjukt mycket sjuka saker alltså. Äntligen fick jag veta det där med revbenen och suga av sig själv oxå, haha. (Det har gått rykten om att Marilyn M har opererat bort några revben för att suga av sig själv, vilket inte är sant.)

~ Jag vill inte möta dig i en mörk gränd.


Jaja, nu skriver jag sånna där tokiga saker igen. Nu ska jag ringa Anette och fråga om hon vill skjutsa mig till jobbet imorn, sen är det städning som gäller! Jag vill inte. Måste. Åh.


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards