Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av bfalk - 5 augusti 2009 12:12


Är det någon mer än jag i denna tokiga värld som får äckligt ont i hela foten och benet när sockerdrickan sätter igång? Jag får nästan panik för att det gör så ont, haha.

Åh, det är hårt ibland.

Av bfalk - 5 augusti 2009 11:42


Såg den här videon igår, deras nya låt alltså.

Det är ju helt otroligt att två rappare vågar klä ut sig som transor, men det är coolt på något sätt - att de vågar driva lite. Låten är bra, den handlar ju om att sälja sig för pengar. Något som alltid är värt att ta upp tycker jag.


Enyoy!

Av bfalk - 5 augusti 2009 11:36


Jag är inte alls sugen på att jobba ikväll, inte alls. Mitt humör vinglar lite och så har jag ont i magen och mår illa! Jag hoppas det försvinner när jag får min promenad, annars vet jag inte vad jag gör. Jag har iallafall precis käkat några mackor och gjort min middag tills ikväll, värsta gormè maten bestående av spagetti och köttbullar!

Det lär ju inte hända alltför mycket innan jag ska jobba, ville som sagt köpa en klocka men man vet ju inte hur mycket folk det är på stan och sånt.


Jag hoppas att dessa två kvällar går snabbt så jag får vila nångång, jag vill bara sova hela tiden känner jag ;p Är det illa när man inte ens orkar tänka på att festa? Får se hur det blir, funderar på om jag ska sno lägenheten på Bergsgatan i helgen, orkar inte vara hemma så mycket.

Jaja, nog om det.


kram&pusss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards