Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av bfalk - 13 augusti 2009 20:03


Ja, det är exakt vad jag gör! Jag jobbar kväll, tror jag ska dra om en timme typ :) Idag har jag träffat chefen oxå, har inte träffat henne innan så det behövdes! Vi pratade om hur det hade gått och så bara.

Jag har varit nå fruktansvärt bakis idag, trött och illamående. Ush, jag ska INTE supa när jag jobbar dagen efter även fast det är ett kvällspass. Det är ju inte mänskligt. Jag fick i mig en macka vid fyra idag, så illa var det. Men nu är det bara tröttheten som är kvar, får gå och lägga mig när jag kommer hem (yeah sure..)


Ja, igår råkade det bli utgång. Jag jobbade kväll sen skulle jag bara se sverige matchen på dallan. En cider, två, tre, drink hit och dit. Ja, ni vet väll hur det slutar? Jag var väll inte direkt finklädd och sminkad heller, men wattaaahell! Jag hade på mig min nya skit snygga Dolph Lundgren tshirt.

Jag träffade skit mycket folk som man kände; gudfar, Carro, Petra, Thomas och några till. Så det var kul :) Var där hela kvällen/natten för att sedan få sova hos Andreas inne i stan, det var sjysst!

Vaknade gång på gång av att jag hade ont i lungorna/ryggen, fyfan! Jag hatar det. Menmen.. På dagen så gick jag till Staffan och Mama, dushade där och sen gick jag på ica för att handla lite mat till jobbet. Där plockade brorsan och Gisse upp mig så jag fick skjuts, så snällt!


Jag har inte gjort många knop idag, förtjänar jag ens lönen? Haha.

Det ska bli riktigt skönt med helg, massa fest och sånt blir det! Tur att inte alla i Sundsvall är så jävla lama när det gäller alkoholen.


puss&hej!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards