Alla inlägg den 24 februari 2010

Av bfalk - 24 februari 2010 21:45

Fyra jobb du har haft i ditt liv:
1. Vasa's bar&matsal (Sthlm)
2. Vårdcentral
3. Lindgården

4. Lc7 gruppboende adhd/asberger


Fyra filmer du kan titta på om och om igen:
1. The Departed
2. The Lost Boys
3. Transformers 1&2

4. Candy

Fyra ställen du bott på:

1. Granloholm med mor
2. Södermalm med far
3. -
4. -


Fyra TV-program du älskar att titta på:
1. Criminal Minds
2. Two and a half men
3. Family Guy
4. Efterlyst


Fyra platser du har varit på semester:
1. Stockholm
2. Götet
3. Norge
4. Finland


Fyra webbplatser du besöker dagligen:
1. MSN
2. Bdb
3. Bloggplatsen
4. Bloglovin'


Fyra av dina favoritlivsmedel:
1. Bearnesesås
2. JackDaniels
3. Cigg
4. Chips?


Fyra ställen du skulle vilja vara på just nu:
1. I min sköna säng
2. I nån annans säng?
3. Stockholm
4. Grekland

Fyra av dina favoritsaker att göra

1. Festa
2. Sova
3. Kika på film och käka chips
4. Dansa hulahula för Jessica


Fyra favoritsaker:

1. Datorn

2. Plattången

3. Mobilen

4. Kajalpennan

 

Fyra personer du älskar
1. Morsan
2. Brorsan
3. Mormor
4. Minaspeciellavänner

     


Av bfalk - 24 februari 2010 14:15

Det här kan vi läsa på nöjesbladet i Aftonbladet:


Det vitryska folket riskerar att få sin goda moral förstörd. Anledningen: Rammstein kommer på besök.

Men nu gör sedlighetsrådet allt för att stoppa tyskarna.

Det vitryska sedlighetsrådet befarar att folket kommer att bli dekadenta när Rammstein kommer på besök. Därför gör de sitt bästa för att stoppa den tyska gruppen.

– Ett tillstånd för en Rammstein-konsert är ett fel som kan bli mycket kostbart för oss, säger sedlighetsrådet i ett yttrande om konsertplanerna, skriver tyska Der Speigel enligt TT Spektra.

Gjorde porrvideo

Rådet anser att bandets låtar är propaganda för ”våld, masochism, homosexualitet och andra avvikelser”.

Rammstein planerar att fördärva den vitryska moralen den 7 mars i år.

Det tyska bandet skapade rubriker senast i somras när de släppte en video som bara kan beskrivas som ren porr.


Varför får jag känslan att detta INTE kommer stoppa Rammstein? Jag älskar band som provocerar så här mycket.. För vem har egentligen sex, är gay, utövat våld och kollat på porr? Ingen i just det här landet tydligen..

Ren porr = korta sekvenser. Dom gör det ingen vågar, eftersom sex verkar ha blivit så jävla farligt.

Nu måste jag gömma mig så inte min goda moral förstörs! Nej, just det. Jag har ju ingen. Rammstein tog den.


Av bfalk - 24 februari 2010 09:15

Idag är det ingen vanlig dag, för det är Micke's födelsedag! Hurrraaahurraaahurraaa!

Fattar inte att du är 29 år alltså, tiden har gått alldeles för fort. Minns dagarna när du bodde hemma så väl, skulle gärna vilja ha tillbaka den tiden. Hur du tröstade mig när jag otröstlig, hur vi brottades heela tiden och när vi spelade boll utanför oss. Jag har alltid varit din vän och lillasyster även fast det skiljer så många år. Jag är så tacksam att ha dig som min brorsa, du är bäst!

På fredag blir det middag och fest för denne man!

  


Nu sitter jag på jobbet, har precis käkat frukost och sådär :) Har väll inte så mycket att göra, menmen. Snart är det lunch och jag får äta igen, haha!

Igår var brorsan hem till oss en sväng, så härligt att man "fått tillbaka" honom på något sätt. Vi kollade på bilderna från Rammstein och så visade han asroliga OSklipp från studion, höll på att garva ihjäl mig. Innan jag somnade så kollade jag på Viggo Mortensen.. Han är ful..

Händer och sker idag då? Det är en heemlis ;)

PUSS!


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards