Alla inlägg den 22 april 2010

Av bfalk - 22 april 2010 19:45

     

Nu har jag äntligen tagit fingrarna ur arslet och skapat mig ett youtube konto, har lagt in alla videos som jag har från konserter. Det är med Rammstein, KISS, Electric Boys och Thåström. Hoppas ni finner detta intressant och kikar :) Jag ska försöka använda min kamera mer på konserter och filma, eftersom ljudet oftast blir grymt bra.

Jag lägger väll ut videosarna här oxå nångång, men inte just nu - för nu är jag lat...

Här hittar du min youtube sida!


Puss!

Av bfalk - 22 april 2010 16:00

  

Oj vad vi har längtat efter dig! Nu är alla papper klara och han är spelklar för AIK. Nu hoppas jag på att han får starta mot Häcken på lördag, helst spela med Miran Burgic i försvaret :) Jag hoppas så innerligt att detta är nya Obolo, som kan pricka bollen mitt i mål.

(Nu har jag gjort en AIK kategori, lika bra va, haha!)

 

Fick föresten massa AIK grejer idag, förutom tshirten och tröjan så fick jag en plansch: 'AIK tillbaka till elitserien 2010' samt en Fotbollstidning med Bojan Djordjic på framsidan.

Av bfalk - 22 april 2010 11:45

Mår jäkligt bra när jag hör den här låten, skön video oxå! Ska oxå bilda band och bosätta mig på en krog. Sådetså.

Nu ska jag käka nått sen försöka vandra bort till Ica, ska trotsa mitt halsont och köpa nått gott!! Känner att jag är värd det.


Hoffmaestro & Chraa - Crimson Sky 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards