Alla inlägg den 6 september 2011

Av bfalk - 6 september 2011 21:45

 

Tucker & Dale vs Evil

Två hillbillies från landet reser på stugsemester för att dricka öl, fiska lite och ha det skönt. Väl där stöter de ihop med en grupp studenter som misstar killarna för mördare. Fler och fler dör och förvirringen stiger. Studenterna försöker skydda sig mot duon medan de i sin tur tror att ungdomarna ingått någon slags självmordspakt. Det vimlar av fördomar och missförstånd och killarnas stugsemester förvandlas snart till en av de blodigaste och hemskaste som världen har upplevt.

Av bfalk - 6 september 2011 16:00

Ja, den här staden blir jag nog aldrig klok på. Eller det kanske är människorna rättare sagt, staden är ju faktiskt ganska fin. Ibland. 

Sundsvallare har en förmåga att alltid vilja hävda sig och synas. Jag har alltid tyckt att det varit konstigt när 'andra' människor säger att norrlänningar ska vara så tysta och försynta. 

Ja, det kanske är så. Men inte här i min stad inte! Och jag vet faktiskt inte om det är bra eller dåligt, kanske både och. 

Och att synas gäller lite överallt, på stan, på krogen.. Och framförallt på tv!

Och nu har en bekant lyckats göra det sistnämnda. 

Jag skäms ögonen ur mig, varför sökte du till detta herr Björk?!


(klicka på länken, har inte förmågan att lägga in det..)


Jag hatar verkligen sånna här program, och då gör det ju lite värre. Så ja, Sundsvallare som inte kan sluta prata om sitt ex, here go! 

Jag har mycket ofint att säga om sånna där program, men det är en annan historia.

Åh, kan vi inte göra en pakt, kan vi inte bli lite tystare, lite finare och inte söka till massa program, snälla.

Av bfalk - 6 september 2011 12:15


Fortfarande den snyggaste och sexigaste scenen i The Vampire Diaries.. 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards