Alla inlägg den 22 september 2011

Av bfalk - 22 september 2011 19:30

 

Av bfalk - 22 september 2011 17:00


Så sjukt jävla bra.

Fortsätter bete mig som - galen.

Av bfalk - 22 september 2011 14:45

 


Nu var det längesen jag skrev 'vanliga' ord här i min kära blogg.

Sanningen är väll att jag egentligen inte har något att skriva. Efter min enorma förkylning så har det gett med sig en smula, men det verkar sluta precis som det började: med en trötthet som inte är av denna värld och rejält med illamående. Jag försöker gång på gång att inte kräkas, usch. Så snuskigt. 

Fast nu måste jag försöka ta tag i det här igen, alltså att försöka vara en normal människa. Jag har gömt mig i mitt lilla bo så länge nu. 

Jag hörde någonstans att man måste få må bra oxå. 


Jaja, nu har jag precis sett klart en film. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen.. Kanske glo lite mer på tven, bara slappa. Det är fulväder ute, så jäkla skönt. Då får man inte ångest över att man bara ligger i sängen. - "Som om man inte har det ändå."


Puss på er!


Av bfalk - 22 september 2011 11:15



Skådespelaren Reine får nog av sitt jobb på teatern när hans jobbkompis blir varslad om uppsägning. På arbetsförmedlingen får han erbjudandet om jobb som fritidspedagog på Kumlaanstalten. Han vill sätta upp en pjäs i fängelset trots motstånd från fängelseledningen. Fångarna är måttligt intresserade tills de inser att genom att delta i pjäsen ges de en möjlighet att rymma.   

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards