Alla inlägg den 17 april 2012

Av bfalk - 17 april 2012 19:45


iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih ååååååå ooooooooooooooo.

Nya skivan kommer till sommaren. Bästa nyheten för dagen, japp!

Av bfalk - 17 april 2012 15:00

Av bfalk - 17 april 2012 10:15

Det är nått fel på detta hus.

När det är kallt/dåligt väder ute så blir det sviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinkallt här inne. Och om det är varmt och härligt ute blir det som en bastu här inne. Antingen svettas man eller fryser röva av sig. 

Och eftersom det snöar ute nu så sitter jag här i min one piece och huttrar. 

Ja, jag är fortfarande sjuk. Blir galen på allt snor. Och alla dessa mardrömmar! Jag drömmer så hemska saker när jag är sjuk och vaknar hela tiden helt vettskrämd. Usch.


Igår kollade jag på Bajen matchen som visades på tv. Shit vad superettan är tråkig, den var så tråkig så jag tog bort allt mitt löshår.. Det såg inte bra ut, dessutom hade mitt vanliga hår börjat tvinna sig (ser ut som dreads, kan ju knappast va så bra va). Eftersom jag inte har sånt stort tålamod så började jag bli hyffsat arg och less när jag inte ens fått bort det när matchen var slut. Men med lite arghet, skrik och jävlar anamma var det borta iallafall. Nästa gång tänker jag INTE göra det själv. Lär väll inte ha nått hår kvar, vågar inte titta.


Just nu glor jag på Efter tio, kollar på nån rektor som försvarar sin älskade skola även fast en liten brud sitter där och säger att hon blivit mobbad och tvingad byta skola. Alltså, mitt hat mot skolan och alla inom den bara ökar mer och mer. Jag blir så förbannad så det inte finns ord. Precis som att den som blir mobbad ber om det. Nog om det. Ska tusan göra ett inlägg om detta. Vänta ni bara.. Man får hoppas att nån gammal söt lärare till mig läser det då :)


Nej men vafan, nu blev jag ju arg oxå. 

Nu ska jag se gamla mördare komma tillbaka till livet! 

Puss.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards